om min hverdag · om mine følelser og tanker

Let’s take a eat-pray-love

Noen ganger har jeg lyst å ta en «eat-pray-love» tur og være fri & frank som Julia Roberts i filmen med samme navn. Jeg har lyst å legge på meg 10 kg i Roma. Ta meg en liten tur til en ashram i India og sykle rundt på en sykkel i Bali og nesten bli  overkjørt av Javier Bardem.

Kanskje like greit at det er en av de dagdrømmene som popper opp når man sitter ser ut av vinduet og snøen daler ned. Får heller bytte ut «eat-pray-love» dagdrømmen med lese bøker,se fine filmer, være sammen med venner og oppdage gleden å høre på lydbok.

Idag fikk jeg også gavekortene jeg vant hos Ida og det er på tide at sofaen gir slipp på meg. Er jo en start å få de kortene. Så får jeg prøve forsette med treningen selv hjemme etter gavekortene har gått ut.

Forkjølelsen har begynt å forsvinne og jeg trenger ikke å hoste opp slimklumper i ny og ne. Eneste problemet nå er den pcen jeg har og det er ikke like lett å surfe på denne treskemaskinen. Så jeg har ikke fått besøkt mine faste blogger jeg leser eller vært på nett mye.Men denne pcen får duge  ettersom jeg har ikke råd til ny pc med det første.

Håper dere får en fin onsdag!

Publisert den 11.januar 2012 @ 16.35

32 thoughts on “Let’s take a eat-pray-love

    1. hehe, hadde nok likt å ta av 10 kg. Er jo bare gavekort jeg har for X antall dager. men skal nok prøve ut noe. Så det blir ikke treningsspalte på bloggen med det første.

  1. Ja, hvem hadde vel ikke hatt lyst til å forlate kalde vinter-Norge og bare legge ut på reise i den store verden. Sukk. Jeg skulle med glede ofret snøen til fordel for strålende solskinn, palmetrær, spennende opplevelser og nye bekjentskaper. Dessverre er ikke bankkontoen min enig med meg. Krysser fingrene for at jeg vinner i Viking Lotto i kveld! Haha! Det er nok min eneste sjanse til å kunne rømme landet i nærmeste fremtid.

    I mellomtiden får jeg også heller drømme meg bort ved å lese bøker, se på film og diverse dramaserier. Det er jo kos det også.

    1. Nei, hadde ikke hatt noe mot å vinne på lotto heller. Da skal jeg ta meg en eat-pray-love tur. Kanskje heller møte på Alexander Skarsgård enn Javier Bardem eller Jensen Ackles.hehe:P

      Det er heldigvis gratis å drømme seg bort:)

  2. åå ja tenkt så deilig det må være å få den opplevelsen til Julia Roberts, det burde være obligatorisk for oss kvinnfolk en gang i løpet av livet. men vi får vel ta til takke med det norske klima og kose oss med det vi kan kose oss med, familie, venner, bøker, god mat osv. så gøy at du vant gavekort, det er jo en begynnelse på noe bra noe:) jeg var nettop på årets første joggetur:)
    godt at forkjølelsen er på vei bort, håper den forsvinner helt til i morgen:)

    1. Ja, vi får ta til takke med det vi har:) Håpe at vintermånedene forsvinner og vår & sommer kommer. Føler ting blir hakket bedre når våren er på anmarsj:)
      Skal prøve å få begynt med trening og gavekortene kommer jo i god jord. Kjipe er at gavekortene må brukes 3 dager sammenhengende og det senteret som er nærmest er et lite stykke unna og når man verken har bil eller god råd til bussreise blir det litt vanskelige. Men skal værtfall prøve ut et par timer:)

  3. Skulle gjerne hatt det sånn jeg også, bare reist! Men neida… Ikke det nei:P hehe, jobb, jobb, jobb! Så bra du føler deg bedre da:) Surt med pcen, føler med deg:P Hater når slike ting ikke funker:P

    1. Håper du får reist på en sånn reise en gang da:P hehe. Med pcen går det opp og ned,og noen ganger funker den kjempe bra og andre ganger har jeg lyst å kaste den ut av vinduet:) hehe

    1. Nej, ikke noe morsomt med pctrøbbel. Har på følelsen at min kræsjer snart og da er det ikke noe særlig vits med reperasjon pga den har allerede vært 2x. Tror det blir dyrer med reperasjon enn å investere i en ny pc.

  4. Det hadde vært såååå digg å reise til Italia og spist pasta dagen lang! Tatt en liten «break» fra livet. Men jeg tror desverre at man i utgangspunktet bør ha en del penger fra før =P

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

