om bilder og sånt · om min hverdag

Location: Upper East Side

Da var helgen over og den gikk like fort over som den kom. Denne helgen har jeg proppet i meg halstabletter og forbruket på Kleenex har vært enormt.  Forkjølelsen har begynt smått å gå over,men jeg er fremdeles litt tett i halsen og nå nesa.

Når man er sjuk passer det perfekt å ha en liten tvseriemaraton og jeg gav den fjerde sesongen av «Gossip Girl» til min søster i julegave.Så da bestemte vi oss for å glo på det i helgen. Vi er ikke helt ferdig med sesongen,men det har blitt en del timer foran tven og «Upper east side».

Bilde er redigert på (http://www.loonapix.com/)

Ellers foruten Gossip Girl så har vi her hjemme hatt en firbeint overnattingsgjest. Solan,hunden til broren min, overnattet hos oss fra fredagen til lørdagen. Alltid koselig å få han på besøk,men Miley(familiekatten) var ikke helt enig i det.

Nå er det snart middag i heimen og jeg får løsrive meg fra pcen. Dere får ha en kjempe fin mandag!

Publisert den 9.januar 2011 @ 16:35

19 thoughts on “Location: Upper East Side

    1. Takk snille Siv:) Så bra at du skal lese GG bøkene:) Har første bok i serien,men har ikke fått sjans til å lese den ennå. Men si fra hvis du får lest bøkene før meg,om de er bra eller ei:)

  1. Haha – du er ikke alene. Jeg har sett på sinnsykt mye CSI de siste dagene! 🙂 Det beste som finns er seriemaraton, kosepleddet og en god plassering i sofaen når man er syk!

  2. Begynner å bli ganske lei Gossip Girl, trodde dette var siste sesong jeg, men neida! Har en ønsketeori om hva jeg vil skal skje: Chuck dør, babyen er Chuck sin, og så må enten Dan eller Louis leve happliy ever after med ungen til Chuck (og Blair selvfølgelig). Vet ikke hvem jeg shipper mest av Dan/Blair og Louis/Blair…. :/

    1. heheh:) Var på den «lei av gg» fasen en stund etter sesong 2 faktisk. Det var også pga den skiftet til en annen tvkanal og jeg gadd ikke å følge med videre.Men så fikk jo marita sesong de sesongene som hadde kommet ut i for fjor og da ble jeg hektet igjen:)
      Men jeg tror at kanskje det blir 1 sesong til. Tror manus forfatterne begynner å få lite intrige materiale og drama høydepunkter som de ikke har brukt før eller man har sett i andre tvserier.

  3. Forkjølelser kan sitte i lenge, så godt du begynner å bli bra 🙂 Ikke noe er som å bruke en helg på å se filmer og bra serier…. 😀

    SV: Vel, om jeg ikke får blogget på vanlig måte så tror jeg nok ikke at jeg får laget videoblogger heller 😉 Får se hvor mye nett det er der nede. Men noe jeg kan si allerede nå er det kommer nok til å bli tatt masse bilder! 😀

    1. Huff ja. Forkjølelse kan klamre seg fast lenge. Men det går mot «bli-bedre» siden enn dårligere siden.

      //hehe,nej. blir vel ikke så ett å ha videoblogg da. Men gleder meg til å se bilder. Hvordan fikk du til reisen? Var det gjennom et reisebyrå som tilbydde pakkereiser?

  4. Sv; Ja, skal nok ta de med meg til skobutikken, og prøve å skaffe sånne innlegg, det fins jo spesielle innlegg for høye hæler.

    // Det gjorde vi sikkert, for den sto på listen min over filmer jeg ville se i fjor. Ja, tror jeg har hørt nettopp det der!

  5. Haha kan tenke meg det blir litt rabalder med både katt og hund i hus:) Ja gossip girl er så bra! Herlig med litt maraton når man er syk! Håper du føler deg bedre nå da!:)

  6. Huff, god bedring! 🙂 Håper du har blitt bedre til i dag. Har hatt så lyst til å se gossip girl selv i det siste, men har ikke blitt så mye tid, krysser fingrene for litt avslapping i helga!

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

