om min hverdag · om mine følelser og tanker

The First..

Friday in January…

Da er den første helgen i januar kommet og her hjemme begynner vi såvidt å plukke bort julen og få ting tilbake til normalen.  Denne uka har formen vært så som så ettersom forkjølelsen kom snikende på meg mandagen denne uka. Heldigvis er det ikke rennende og tett nese  jeg er plaget av nå (*bank i bordet*),men tett og sår hals & hoste. Søvnen har også vært deretter.

Denne helgen har jeg ikke noe andre planer enn å slappe av med en god bok, strikke og bli frisk som en fisk. Så jeg er ikke vært så mye på pcen denne uka som jeg pleier å være,men kommer tilbake sterkere neste uke med litt mer innlegg. Inntil da får dere alle sammen ha en fin helg og kanskje ta dere en tur innom bokbloggen min får å få tips til nye bøker å lese?

Hva er deres helgeplaner?

 

Publisert den 6.januar 2012 @ 15.42

38 thoughts on “The First..

  1. Har nok heller ingen andre planer selv, prøver å ta igjen med den utrolig store stabbelen med filmer jeg må få sett :p

    Sv; Iiik, da gleder jeg meg!

    // Men da er det jo meg og norsk da, liker ikke å lese på norsk :p

    // Er selvfølgelig Batman jeg gleder meg mest til også!! Men håper å få meg meg de fleste andre også! Prøver å følge med når billetter til Titanic blir lagt ut for salg, for de kan vel hende går fort?

    // Den er kjempefin, så det er det bare å gjøre! Eneste jeg mangler er valget om å ha bilder inni også, men fant ikke noe sted det kunne gjøres..

  2. Sv; Iiik, da gleder jeg meg!

    // Men da er det jo meg og norsk da, liker ikke å lese på norsk :p

    // Er selvfølgelig Batman jeg gleder meg mest til også!! Men håper å få meg meg de fleste andre også! Prøver å følge med når billetter til Titanic blir lagt ut for salg, for de kan vel hende går fort?

    // Den er kjempefin, så det er det bare å gjøre! Eneste jeg mangler er valget om å ha bilder inni også, men fant ikke noe sted det kunne gjøres..

  3. ønsker deg masse god bedring:)
    jeg ble syk rett før jul, så gikk feber og sykdom over til forkjølelse da vi reiste til Dubai, og fortsatt er jeg ikke helt kvitt det… men nesesprayen er heldigvis pakket vekk og halslinsene kunne jeg kutte ut for en ukes tid siden. men det tar jaggu til å bli helt kvitt den pokkers møkka;)

    i kveld har det vært litt ommøblering i heimen, og en tur ut i massasjebadet som vi har i hagen. I morgen blir det nyttårsfest med 140 gjester, så det kan bli artig.. og hvis jeg får tid på formiddagen så skal jeg på shopping av interiør til stuen.. fikk frigjort litt veggplass idag så nå har jeg endelig plass til litt koselig dill:)

    1. Tusen takk Lene:) Det er møkk å bli sjuk det kan underskrive på! Blir jo værende igjen lenge etter. Nå er har nesa tettet seg og renner. Det er det verste jeg vet med forkjølelsen,å bli tett i nesa.hehe.

      Dere dere får ha en kjempe fin helg ! Høres ut som fine helgeplaner!

  4. God bedring da 🙂 Jeg ble syk i nyttårshelga og er fortsatt ikke bra. Nesa renner, jeg er slapp og innimellom veldig sår i halsen. Men eksamen står for dør og jeg må lese 😦

  5. God bedring og kos deg denne helgen 🙂 Selv er jeg i Stavanger for å kose meg sammen med kjæresten som er på kurs 🙂

    // Takk 🙂
    Ja, håper bare at neglelakkene kommer inn igjen snart 🙂

    1. Takk Elisabeth! Forkjølelse er ikke noe dans på roser for å si det sånn.hehe.

      Du får kose deg med NCIS ! fått den ene låten med dmc med pauley på hjernen:) hehe

  6. Så kjedelig å være sjuk. Selv har jeg nettopp blitt ‘frisk’ etter å ha vært sjuk siden helga før jul. Ikke gøy. Du får ha god bedring!

    I helga har jeg bare vært hjemme og slappa av sammen med bestegutten ^^ Det funker fint!

    1. Takk!Ja, det er ikke noe morsomt å være sjuk. Har begynt å gå over smått. Halsen er bedre,men ikke nesa.hehe. Sånn er det! Bra at du er frisk da!

      Høres som fin helg!

    1. Takk! Formene er på vei opp igjen:) Fremdeles litt rusk i halsen(for å si det sånn) og snørra renner,men går bedre:)

      Mhm:) Greit å få slappet av og bli frisk 🙂

    1. Har hatt en fin helg ja:) (minus forkjølelsen..hehe). Kan skjønne at man blir sliten etter en jobbhelg.. Håper du får slappet av litt før den uka setter inn:)

  7. God bedring Nina! 🙂 Jeg har selv nyrebekkenbetennelse, og har vært bra dårlig de siste dagene selv. Håper du foresten har hatt fin jule – og nyttårsfeiring. Har ikke blitt mye data på meg, så har ikke helt hengt med 😉

    1. Takk Eva! Huff, nyrebekkenbetennelse høres ikke bra ut !God bedring til deg også! Skjønner at du ikke har vært så mye på dataen!
      Både nyttårs-og julefeiringen gikk bra! Hadde det koselig! Håper du også hadde det !

    1. Ble sjuk. Toppet seg på fredagen da «tett-i-nesa» kom inn i forkjølelses prosessesen. Men begynner å dabbe litt ut nå. Så blir nok frisk som en fisk om et par dager:)

      Høres ut som en fin helg! De helgene hvor man slapper av helt er herlige:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

