om min hverdag · Tvserier

The New Deal

Yay, idag begynner endelig 2 av mine favorittprogrammer igjen etter «juleferie». Vampire Diaries og The Secret Circle begynner igjen i USA og vi her i Norge må nok vente til fredagsmorgen for å se episodene . Begge tvserienes «midseason finale» var spennende og jeg gleder meg til å se forsettelsen.

 

//linket

 

Denne fredagen (6.januar) starter også «Supernatural» opp igjen etter «juleferien»  og  siste episoden før jul var en real «cliffhanger».

//linket

Så over til noe annet.  Jeg var heldig å vinne i en «sprek giveaway» hos Idas blogg og vant premien på 3 gavekort hos Elixia treningssenter.  Var kjempe glad for å vinne den premien og nå kan jeg begynne å trene litt. Ikke at jeg skal være den som er 6 dager på treningsstudio type(ikke at det er noe galt i det),men det er ikke helt meg. Akkurat nå har jeg ikke råd til å melde meg inn i noe treningstudio,men det er jo gratis å trene hjemme og gåturer m.m. Men jeg har veldig lyst å prøve noen gruppetreningstimer (Zumba eller Aerobics). Heldigvis er det et Elixia senter i nabokommunen så jeg slipper å dra lange omveier til å finne frem.

Psst: Les min bokomtale om «Sirkelen» av Mats Strandberg og  Sara B.Elfgren. Det er en spennende svensk ungdomsroman som kommer på norsk f.o.m 16.januar. 

Håper alle får en kjempe fin torsdag!

 

Publisert den 5.januar 2012 @ 13.00

28 thoughts on “The New Deal

  1. Jeg ser faktisk ikke på noen av disse seriene! Eneste tre serier jeg virkelig liker er Gossip Girl, One Tree Hill og Grey’s Anatomy, ellers følger jeg omtrent ikke med på noenting 🙂 Og gratulerer med at du vant gavekort!

    1. Elsker å se på GG og Greys Anatomy. Lenge siden jeg har sett på noe av One Three hill,men skal se å få sett alle de sesongene jeg har gått glipp av. Men anbefaler både The Vampire Diaries og The Secret Circle. Begge tvseriene er basert på bøker av L.J Smith.:)

  2. Ååååå, de er så hotte!! Og så FLOTT å vinne! Gratulerer så mye! Det må være kjempegøy å være på gruppetrening 😀

  3. Årrhhh, gleder meg så til å se videre på TVD! Skal se imorgen, hvis Lina er grei og sover lenge på dagsovingen sin 😀 Så heldig du var som vant gavekort! Håper jeg også kan trene på studio dette halvåret..

  4. Har ikke sett noen av de seriene… litt lyst å se vampire diaries og true blood..men har liksom ikke hatt tiden til å sette meg ned å se.

    Zumba og Aerobics er noe jeg også kunne tenkt meg å prøvd på treningssenter..men som du sier, det er utrolig dyrt.

    1. Anbefaler værtfall både trueblood,vampire diaries og supernatural hvis du får tid 🙂 Kjempe fine tvserier!

      Det er generelt dyrt å trene på treningsstudioer. For min del hadde jeg nok vært mer et «støttemedlem» enn et aktivt en. Så det var midt i blinken at jeg vant de gavekortene.

  5. Har ikke sett den siste episoden før jul av TVD, men får vel begynne igjen nå da :p Husker ikke hva som skjedde i den siste episoden jeg så heller!

    Og yay for å vinne! Har faktisk aldri vært på treningsstudio før, føler jeg ville vært her lost blant alle de spreke menneskene. Men får snart en trimsykkel til å ha inne på det tomme rommet her hjemme 😀

    1. hehe, den siste episoden av TVD var spennende 🙂

      Du kan jo være med på en tur på treningssenteret med meg:P hehe. Jeg liker best å ta gruppetimer pga da kan jeg stille meg bakerst å være med.hehe. Har jo tre stk gavekort:)

    1. hehe,nei. Litt trening er aldri dumt. Ja,var heldig med den premien! Først ble jeg litt » oj. ja,nå må jeg trene.. komme meg ut av sofaen.». hehe. Men nå gleder jeg meg litt:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

