om bilder og sånt · om min hverdag · om mine følelser og tanker · Oppsummeringer

Året som gikk (2011) vol.1

Da tenkte jeg kunne ta en oppsummering av året som gikk og for å ikke ha et innlegg som er over 2 meter langt(*litt overdrivelse*) så deler jeg det opp i 2 deler(eller volum for å gjøre det mer fint). Gjennom denne første uka kommer jeg til å legge ut diverse oppsummeringsinnlegg om året som har gått.

Kort oppsummert kan jeg vel si første delen av året(vårparten frem mot sommerferien) gikk fort og det var skolen som tok opp en god del av min tid. Så det er ikke store tingene som har skjedd i det halvåret.

Januar:

→ Nytt skoleår for min del og det bestod av Latin & ARK1030(Jernalder-og middelalderarkeologi).

→ Jeg startet for fullt med denne bloggen her etter å byttet fra blogg.no til wordpress.com

→ Første filmen jeg så i 2011 var «Easy A» . Les min mening om filmen her!

→ Jeg leste min første bok i «Bokbloggerturnéen» og du kan lese min mening om den her!

Februar:

→ Nok en gang en måned med skole i fokus.

→ Bursdagsfeiring for min bror.

Var på innflyttingsfest hos et par venninner

Begynte å strikke en lue,men måtte gi opp ettersom jeg klusset det til.

Mars:

→  Er måneden Wenche Foss går bort og en Diva har forlatt oss.

→ Jeg får dilla på tvserien «Bones» og ser et par sesonger før sommerferien.

Gikk på første date etter jeg bestemte meg for å prøve ut nettdating,men det ble bare to dater før vi fant ut at det ikke ble noe mer.

→ Prøvde ut «Jordbærnegle»design på mine negler! Se resultatet her!

→ Så filmen «No stringes Attached» den måneden. Les min mening om filmen her!

April:

→ Begynte med spalten «Ukens film» og første filmen ut var «Kate & Leopold» og etter den så ble ikke det så mye filmtips.Men skal bli flinkere i 2012!

→Det kongelig bryllupet i England gikk av stabelen og selvsagt måtte jeg sitte klistret foran tvskjermen å følge med. Selvsagt blogge litt.

→ Laget et «Who to follow» innlegg på twitter og skal få se å lage et oppfølgingsinnlegg i år(2012)

→ Fikk «Keep it Simple» dagboken min og har brukt den flittig siden da.  Les mer om den her!

→ De første sikre vår tegn kom og jeg gikk mange fine turer i skogen å knipset en del bilder.

Mai:

→  Enda mer skolestress med kvalifiseringsprøver i ene faget mitt og hjemme eksamen i det andre.

→ Begynte å liste opp mine topp ti drømmereise mål og først ut var #Paris!

→ Begynte å bruke den stilige nettstedet «Pinterest» og laget mange fine collager med ting som inspirerer meg.

→ 17.mai kom og gikk,og jeg hadde en fin feiring i Fetsund med familien min og svigerfamilien til broren min.

Hadde en koselig dag i Frognerparken med en venninne og en spillkveld med et par andre venninner.

Juni:

→  Skolen ble jeg ferdig med den 1.juni og samme uken ble det en koselig middag på en gresk restaurant med noen gode venninner for å feire at dette halvåret med skole var ferdig.

→ I juni var jeg en del i Oslo . Jeg besøkte mest Akershusfestning/slott,Frognerparken/Vigelandsparken og tuslet rundt omkring i Oslo by. Les mer her

→ Tilbragte mange koselige kvelder på terrassen hjemme med en god cappocino og en god bok.

Var på Harry Potterton(maraton) og så de 7 første filmene som hadde kommet ut. Det var nesten 21 timer (inkl.pauser) med film. Kan si at jeg ble passe døgnvill etter det maratonet.

→ Så den fjerde Pirates of the Caribbean filmen med Johnny Depp. Les min mening her!

Del 2 kommer !

Publisert den 2.januar 2012 @ 16:12

29 thoughts on “Året som gikk (2011) vol.1

  1. Du har jo fått gjort både det ene og det andre i løpet av første halvår. Jeg har følelsen av at hele året bare har gått til skole og jobb….sukk…
    Sv: Jeg elsker krim, og siden jeg ikke har så mye tid til å lese annet enn pensum blir det fort krim jeg da havner på! Du burde i hvert fall sjekke ut Deaver, han er en veldig god krim forfatter :)Bøkene om Lincoln Rhyme er best 🙂 er av de er også blitt til film!

    1. hehe,blir lett sånn at når man er student at man føler at det er kun det man gjør året gjennom. Håper at du får gjort mye iløpet av 2012 som ikke er bare skole da:)

      // takk for tipset:) Et av mine «lesemål» i år er å lese mer krim:)

  2. Jeg visste at vi studerte det samme på UiO, men ARK1030 tok jeg også våren 2011! Det vil si at vi ikke bare studerte det samme, men sammen! Har vi sett hverandre? Haha nå ble jeg litt sånn «taken aback»!

    Dette var en veldig fin oppsumeringsliste, en av de bedre jeg har kommet over! 🙂

    1. Takk:)
      Å,så morsomt:) hehe. Kan hende at vi har sett hverandre:) På vårparten tok jeg et 20poengs fag,så jeg hadde ikke så god tid til forelesning på ark1030. Men leste på si:)

  3. Så fin oppsumering! Ser ut som året ditt har vært kjempeinnholdsrikt. Som jeg allerede har skrevet, gleder jeg meg til å følge med videre på bloggen din;)

  4. Gøy å lage et sånn innlegg om året som gikk, spennende å se tilbake på hva so har skjedd, høydepunkter og mindre høydepunkter. Håper du får et fantastisk flott år 2012:)

  5. Godt nytt år!

    Så koselig å oppsummere året sitt. Husker jeg så Easy A jeg også, den var hillarious 😀 Fint du har begynt med strikkingen igjen da, og at du ikke mistet helt motet, hehe!

    Venter i spenning på del 2! 😀

    1. hehe, har heller ikke vært så flink å bruke den mot slutten av året. Hender jeg av og til skriver i den. Er jo ikke sånn at man må skrive hver dag og det er heller ikke noe tidsramme på den dagboka:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

