om bilder og sånt · om høytider · om min hverdag

The First Day Of 2012

Da har mørket lagt seg ute og første januar 2012 har kommet seg godt i gang for min del. Har vært i daffemodus i hele dag og etter at jeg var så smart å gå ut en liten tur uten jakke i går kveld;så er halsen deretter. Sånn går det når man ikke kler på seg godt!

Nyttårsaften ble feiret  rolig hjemme sammen med foreldrene mine og vi åt oss mette på kalkun m/tilbehør,koste oss med sjokoladepuddig som dessert samt litt potetgull & annen snacks når den siste dagen i 2011 nærmet seg slutten. Vi fikk med oss «Braveheart» også.

Søndags kvelden kommer delvis bli tilbringet foran tven for å se på «Once upon a Time«,en ny tvserie som kommer på TVNORGE kl.19.30 i kveld.  Ellers så skal jeg vel lese videre i «Sirkelen» av Mats Strandberg og Sara B. Elfgren.

Annen ting er at jeg må tipse dere om en fin giveaway hos Siv og dere kan lese mer om hvordan dere kan delta her! Frist 4.januar 2012

Hvordan har deres første dag i 2012 vært? Hvordan var nyttårsfeiringen?

Publisert den 1.januar 2011 @ 17:40

30 thoughts on “The First Day Of 2012

  1. Nyttårsfeiringen var helt OK. Gjorde som sagt ikke så stort nummer ut av kvelden, men det var jo litt koselig å være sammen med familien også. Jeg er livredd for fyrverkeri, så var deilig å slippe å gå ut! Haha! I dag har jeg bare sløvet. Så mye for å komme igang med nyttårsforsett-treningen med en gang, liksom. Dette lover godt!

    Godt nytt år!

    1. hehe,bra at nyttårsfeiringen var ok 🙂 Er ikke store greiene her hjemme heller,vi var kanskje ute i 5 minutter ut i det nye året å så på raketter før vi gikk inn igjen pga tåka kom. Kan skjønne at du er livredd for fyverkeri. Jeg holder meg laaangt unna når de skal skytes opp. Du får ha lykke til med nyttårsforsett treningen:)

    1. Fikk med meg Once Upon a Time i går:) Likte den jeg:) Må se et par episoder til for å se om jeg 100% liker den.hehe. Har mange serier jeg følger med på nå,men skal nok få skviset inn litt eventyr:)

  2. Nam, kalkun hørtes godt ut! Mitt nyttårsmåltid ble snitter med brieost, siden jeg jobba nyttårskvelden.
    Daffing er alltid godt på 1. januar, etter å ha vært lenge oppe kvelden før. Sitter å daffer selv! 😉

    Godt nyttår! ❤

    1. Takk Gunnhild:) Godt nyttår til deg også! Håper nyttårsaften ble fin selvom du jobbet!:) Daffing er jo nesten obligatorisk dagen etter nyttårsaften:) hehe.

    1. Jupp:) Leser et leseeksemplar av en bok som skal komme ut på norsk i midten av januar:) Den heter «Sirkelen» og er en ny ungdomsatsning fra Gyldendal. Den er orignalt Svensk,og når den kom ut i Sverige ble den tatt i mot med stor storm. Kjempe spennende bok:)

  3. Så fine bilder !

    Jeg hadde en veldig bra nyttårsfeiring sammen med venner også en veldig chill 1.nyttårsdag sammen med Miriam og Ida 🙂

    sv: Tusen takk, jeg tror det blir spennende å blogge på wordpress fremover 🙂

  4. Godt nyttår søte deg:) feiringen var kjempe flott, og artig men første dag i 2012 var ikke helt flott… Litt mye hvit vin ga meg en litt dårlig form dagenderpå.

    1. Takk Lene:) Bra at feiringen gikk bra! Kjenner til dagen-der-på følelsen:) Da vet man værtfall at man har hatt det fint(..eller at man har drukket for mye.hehe)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

