om bloggen · om høytider · om min hverdag · om mine følelser og tanker

Happy New Year !

Da er duket for nyttårsaften idag og det er årets siste dag. Tid for tilbakeblikk og nostalgi og mimring over månedene som kom og gikk. Jeg har ikke fått laget noe oppsummeringsinnlegg av året ennå ettersom deler av denne uka har blitt brukt til overnattingsbesøk og familiemiddager. Men de kommer i løpet av uken som kommer.Dere kan forvente dere årskavalkade i form av bilder,oppsummering av kinoåret og mye annet!

Men før det nye året kommer vil jeg bare takke dere for all besøk og alle de fine sporene dere har lagt igjen i form av kommentarer. Dette året startet jeg å blogge på wordpress.com etter å besluttet å forlate blogg.no etter 2 år. Det var den beste beslutningen føler jeg og jeg angrer ikke på bytte av bloggplattform. Jeg har  kommet over mange flotte blogger og fått mange koselige lesere i gjengjeld. Mange av de gode og gamle leserne/bloggene som fulgte meg på blogg.no bloggen min fulgte meg videre,og det er jeg takknemmelig for.

Kort oppsummert har det vært et fint år med mye surt og søtt som har skjedd.Men det tror jeg alle og enhver opplever. At året kan by på så mye fint og godt,men likevel er det noen nedturer som kommer uansett om man ikke vil at de skal komme. Skal ikke dvele på fortiden,men jeg skal prøve å se frem til et fint 2012 og jeg håper at alle sammen får det også.

Tror 2012 blir et spennende år med tanke på bokbloggen min, og jeg har vært heldig å være en av mange bokbloggere som får muligheten til å lese en ny spennende  svensk ungdomroman som blir oversatt til norsk og utgitt i januar måned. For en bokelsker er det fint å få muligheten til å lese nye bøker og jeg skal selvsagt tipse dere om bra bøker her også .Men somsagt så vil bokbloggen ta meste av de bokrelaterte tingene. Klikk her for å besøke bokbloggen!Følg bokbloggen bloglovin her for å holde få med deg nye innlegg!

Happy New Year
Nyttårsaften tilbringes hjemme med mine foreldre og selvsagt Miley( familiekatten). I år er det første gang på 2 år vi feirer hjemme i vår leilighet. De siste 2 årene har vi dratt rundt til familie og venner. Kan vel si at jeg har blitt mer hjemmekjær med årene som har gått.

Håper alle får en kjempe fin nyttårsfeiring og husk å vær forsiktig med fyverkeri !

Jeg ser frem til et nytt bloggår og håper dere følger med videre i det nye året kommer!

Publisert den 31.desember 2011 @ 15.11

22 thoughts on “Happy New Year !

  1. Sv; Hehe, ja det blir mange å huske! :p

    // Nei hadde ikke det, skal bytte den til en større når de får inn vårkolleksjonen 🙂

    // Ultimate julefilmen i mine øyne!

  2. Godt nyttår! Håper dere hadde en nydelig feiring, det hørtes koselig ut 🙂 Jeg har alltid feiret hjemme selv, er veldig familiekjær hehe. Men kjæresten min har en fin tradisjon med barndomsvennene sine så nå er jeg med på det 🙂

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

