om bilder og sånt · om min hverdag · om mine følelser og tanker

Vi minnes ikke dager, men øyeblikk.

Da er det kun 2 dager igjen av 2011 og det er tiden for å tenke på året som har gått. Så jeg skal prøve å ha litt sånn » årskavalkade» og oppsummeringsinnlegg iløpet av denne uka!

Den siste uke har jeg ikke fått vært så iherdig med bloggingen og bloggbesøk. Tiden har flydd unna med julestria,familiekos og strømbrudd.

I går fikk jeg endelig kommet meg på kino og det var «New Year’s Eve» som stod på planen. Jeg dro på kino med Nina m og vi skulle først dra på Lillestrøm for å se den,men der var alle billettene utsolgt så vi måtte reise til Jessheim for å se den. Der fikk vi heldigvis kjøpt billetter(rettelse; Nina M fikk kjøpt billetter ettersom gavekortet mitt funket ikke der.).  En filmtomtale skal komme iløpet av kvelden! Må få skviset inn en siste filmomtale før året er omme også!

Før kinoen dro vi innom Jessheim Storsenter og på Søstrene Grenes butikk. Der fikk jeg kjøpt meg 2 stk bomullsgarn for 27 kr. I det siste har jeg fått strikkedilla og har begynt å strikke armbånd.

Løvenes Konge<3

Foruten strikking og kinotur har jeg sett litt på dvd hjemme med familien og lest videre i en bok jeg skal skrive mer om senere på bokbloggen min.

Håper alle sammen får en fin torsdag!

*Blogginnleggets tittel er et ordtak/sitat fra Cesare Pavese og er hentet fra ordtak.no

->Les det nyeste blogginnlegget på bokbloggen min her!

11 thoughts on “Vi minnes ikke dager, men øyeblikk.

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

