om bilder og sånt · om høytider · om min hverdag

Julen 2011

Da har jeg kommet meg til en pc og til bloggverden igjen. Det har vært fint med litt bloggfri samt internettfri i det hele tatt. De siste dagene har jeg holdt meg opptatt med koselig julemiddag med familien min hjemme,fått mange fine og nyttige julegaver, overnattet hos broren min med min søster, opplevd stormen «Dagmars» vrede i form av over 17 timers strømbrudd, og avsluttet  det hele med en koselige pinnekjøttmiddag i går .

Tre nøtter til Askepott har jeg endelig fått sett hele av.hehe

 

Litt av julegavene..

 

Her om dagen fikk jeg et leseeksemplar fra Gyldendal. Følg med videre på bokbloggen min for å lese bokomtalen etterhvert(Selve boken publiseres den 16.januar 2012)

 

Ovenfor er litt av julegavene jeg fikk. Utenom det dere ser på bildet fikk jeg en jakke og nye sko og det er noe jeg virkelig trengte. Fikk en del neglelakker og en bok som jeg har lenge hatt lyst å lese,men har ikke fått somlet meg til å kjøpe.

I år kan jeg vel si at julen gikk fort over og et stikkord som kan oppsummere min jul er vel: Familiekos.  Vi har spist middag, sett på mange filmer, spilt spill og mye annet.

Nevøen min før han ødelegger pekkerkake huset. Det er en tradisjon hos min svigerinnes familie å ødelegge eller knuse pepperkakehuset på 2 juledag.

 

Nå er «hverdagen» begynt igjen og det er ikke lenge igjen til 2012. Jeg skal prøve å få kommet meg a jour på blogglesingen og annet bloggrelaterte ting. Jeg har faktisk blogget 1 år på denne bloggen her(wordpress) og totalt sett blogget over 3 år nå.

Nå skal jeg løsrive meg fra pcen før vi får middagsgjester og senere på kvelden skal jeg på kino med Nina m og se «New years eve».

Håper alle sammen hadde en flott julefeiring!

Besøk gjerne bokbloggen min for å lese nye innlegg!

Publisert den 28.desember 2011 @ 14.15

23 thoughts on “Julen 2011

  1. Så bra du har hatt en så bra jul! Hørtes virkelig koselig ut, akkurat slik det skal være. Hvis man ikke regner med Dagmar da:P Også så mange fine pakker du hadde fått:) Den filmen vil jeg også se på kino, kanskje skal jeg få somlet meg til å gått i dag jeg også:)

    1. Jupp, håper du også har hatt en super jul:) Skulle gjerne vært foruten dagmar også:P hehe. New Years Eve var kjempe fin den(eller jeg likte den værtfall).En feel good film!:)

    1. Ja, hurra for det:) Ble kjempe glad når jeg fikk den mailen fra gyldendal! Boka er i ferdig format,men den er ikke rettet på ordfeil osv. Boken virker lovende ut!Håper du har hatt en super jul da siv<3

  2. Ser ut som du har hatt en fin julefeiring 🙂 fine julegaver du fikk, også – har du sett Bridesmaides, igjen? Har tenkt se den ikveld 🙂 Så søt nevøen din er – pepperkakehus er stas vettu.

  3. Hørtes jo ut som en koselig jul 🙂 og fine gaver!! har du aldri sett Askepott??? Jeg lurer på hvor mange ganger jeg har sett den….må være mellom 15 og 20 tror jeg! 🙂 ingen jul uten askepott!!

  4. Familiekos og fine julegaver. Ser ut som om du har hatt ei fin jul, og det liker vi 🙂
    Dagmar herjet faktisk litt her på Toten også. Strømbrudd, trær som veltet og tak som gikk med. Får håpe vi er ferdig med uvær på ei stund 🙂

    1. Takk Kari:) Hadde en super jul!

      // Har ikke fått lest ferdig noen bøker ennå ettersom det har vært lite tid til å lese.hehe. men har fått begynt på en spennende bok:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

