om høytider · om min hverdag

En tirsdagkveld

I går kveld var det brettspillaften hos Nina m, og det ble også tid for julegavebytting samt middag & mye skravling. Jeg vant «Geni» og tapte når vi spilte «Game of Life«.Det var en kjempe koselig kveld som gikk fort over.

Onsdagen går nok fort over ettersom nevøen min er på overnattingsbesøk, og jeg benytter nå den sjansen å sitte foran pcen før det blir mer lek og styr. Heldigvis er nabogutten innom så det blir litt pause  for tante:)

Er ikke sikker hvor mye tid jeg får litt blogglesing og besøk, men jeg har heldigvis bloglovin så da får jeg ta igjen det tapte i morgen kveld etter det siste av julehandelen er unnagjort.

Håper alle sammen får en fin onsdag!

 

Publisert den 21.desember 2011 @ 18.43

22 thoughts on “En tirsdagkveld

    1. hehe,så bra:) Blir ikke alltid like lett å få til pctid når man har søte små på overnattingsbesøk. Så man benytter de få øyeblikkene man har til rådighet:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

