om bilder og sånt · om underholdning · Tvserier

Wisteria Lane

(Linket)

Idag starter den siste sesongen av «Frustrerte Fruer» og det vil bli vår siste tur til Wisteria Lane. Etter 8 sesonger har ABC besluttet å avslutte serien. Jeg synes det er et fint antall sesonger og det var på tide å slutte sirkelen også. Selvom jeg liker å se på «Frustrerte Fruer«,så syntes jeg at de siste par sesongene at «magien» begynte å svinne henn.

(Linket)

På TV2 kl 21.30 vises episoden «Secrets That I Never Want to Know» og i følge imdb.com vil det være 15 episoder i den siste sesongen.

Jeg har sett denne episoden fra før av ettersom jeg greide ikke å vente helt til den siste sesongen begynte på TV2. Så jeg gleder meg til se hva som skjer videre. Jeg tror denne sesongen kanskje blir en av de bedre og jeg føler at plottet ikke er helt klart ved serie start som vanlig. Noe hint er det jo selvfølgelig,men slutten er jeg ganske spent på.

Så hvis du er en av de som ennå ikke har oppdaget denne serien er den å anbefale! Den har både humor,spenning og drama. Dette finner du i en gate til og med!

(Linket)
(Linket)

Noen som gleder seg til sesongstart?

Tips:  Hos Luisa sin blogg er det en kjempe fin giveaway gående og du kan stikke av gårde med en fin premie! Klikk her for å delta!

Publisert den 20.desember 2011 @ 19:30

20 thoughts on “Wisteria Lane

  1. Har nok følgt med på USA sitt sendeskjema, så for meg er det mid season break akkurat nå. Men synes serien virkelig har dabbet av, så tror ikke jeg kommer til å savne å se på det :p

    1. Aha, begynte å følge USA sin sendeskjema,men så hadde jeg mange serier å følge med på fra før av at den gikk litt i glemmeboka. Men synes de siste seongene har vært så som så:)

  2. Sv; Ja, den er jo faktisk det!! Har gått med brodder siden i fjor, etter å ha bodd i Florida ett år gikk det bare ikke lengre uten :p

    // Hehe, men jeg liker jo ikke å lese på norsk! :p

    Er snart gjennom bladhaugen min, og kan endelig begynne på The Help!

    // Skjønte jo ganske fort at Jenny var flink! Det er vel så lenge siden forrige Idol runde, vel? Men X-faktor var jo i fjor, og han som vant der er jo fordufta, allerede!

  3. Jeg henger så langt etter på denne serien, må begynne å se fra sesong 4 eller noe! Men greit å vite at den slutter etter så mange sesonger da, så vet jeg hva jeg har å forholde meg til:)

  4. Vet du hva, jeg vl si at jeg både gleder meg og gruer meg. Har ikke sett episoden enda, men tror jeg må laste de ned snart… Jeg vil jo ikke at det skal slutte, men samtidig gleder jeg meg til ny sesong! 😀

  5. Endelig er fruene tilbake!! det er den eneste serien jeg følger ordentlig med på, og snart er den også slutt 😦 Men første episode virket lovende og det blir nok en spennende siste sesong! Gleder meg til fortsettelsen 🙂

    1. Er glad for det også:) Blir merkelig at det ikke er frustrete fruer på tirsdager. Lurer på hva som kommer i stedenfor på tirsdager når greys har sesongpause=)

  6. Er det siste sesong, nei å nei. Det har jeg ikke fått med meg.
    Men synes de har dabbet litt av de siste sesongene ja, så kanskje like greit 🙂

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

