om bloggen · om min hverdag

This to shall past

Du vet det er tidlig når neste tvprogram på tvkassa er » I gode og onde dager«. Værtfall tidlig for min del.  Natten føyk unna og jeg våknet uthvilt kl halv seks av alle ting. Så morgen for min del ble brukt for å se litt tvprogrammer(les: Hawaii Five-0 og Saturday Night Live) og spise tidlig frokost(nok en gang,tidlig for min del).

Som dere kanskje har merket , har jeg vært på ferde med designet nok igjen. Må bare beklager disse skiftningene,men liker å pusle med design. Når det kommer fine (og gratis) design så tester jeg de gjerne ut. Har ikke funnet det «perfekte» designet og jeg blir aldri heeelt fornøyd før det sier «klikk». Dette temaet heter «Itheme 2» og er et  Apple inspirert design.

Nok snakk om design og over til noe annet. I går når jeg våknet så ventet to pakker på meg og det er jo alltid koselig å våkne til den overraskelsen.  Den ene pakken var premien fra giveawayen hos Monique og andre var fra Nivea.  Nivea pakken var der pga jeg meldt meg på sånn testing av produkter.

Mandagen dro jeg også en liten tur til Oslo for å levere en julegave til en venninne og drikke litt kaffe sammen.

Nå er det bare 4 dager igjen til juleaften og jeg er en av de folkene som ikke er 100% ferdig med julegaver. Er mer 99,9% ferdig.  Har 1 julegave igjen og det er til min kjære lillesøster.

Håper alle får en fin tirsdag!

Publisert den 20.desember 2011 @ 10.35

25 thoughts on “This to shall past

  1. Synes designet ble fint jeg!:) Så morsomt å få pakker i posten, blir alltid glad av sånt! Jeg skal begynne på gaver i dag, det kan bli stress det!

  2. Jeg også elsker å sitte å pirke i designet, men gjør det ikke lenger nå som jeg har skiftet til wordpress.. har ikke peiling på hvordan man gjør det.

    Fine pakker du har fått da 🙂

    1. hehe,bra at det ikke bare er meg som liker å pirke med design:) Får ikke endret så mye html koder på denne bloggen ettersom det ikke er mitt eget domene.Men foreløpig er det jo greit med ferdig design.

  3. Moro med pakker i posten!! Hehe, I gode og onde dager starter kvart over ti…det vet jeg for jeg følger med på det!! så hvis det er tidlig for deg, har du kommet inn i en sløv døgnrytme 😉 😉

    1. Ja,alltid stas med pakker som detter ned i postkassen:) Har sløv døgnrytme:P I know:P Stod opp kl. halv seks vel å si,men pleier ikke å se på tv så tidlig:)

  4. liker designet jeg 🙂

    er faktisk 100% ferdig med gavene, sist jeg telte over å sjekke ihvertfall 🙂
    med mindre noen hopper fram i siste liten, håper ikke det:P

    1. Ja, det er litt tidlig. Hender noen ganger jeg blir morgenfugl. Jeg tror jeg trykket på en slags reklame banner på vg.men den er ikke der lenger. Var så testing av en ny deodorant.

    2. Ja, det er litt tidlig. Hender noen ganger jeg blir morgenfugl. Jeg tror jeg trykket på en slags reklame banner på vg.men den er ikke der lenger. Var så testing av en ny deodorant.

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

