Inspirasjon og tips

Knit by me #2

Da er jeg endelig blitt ferdig med min «Turban pannebånd i perlestrikk» . I forhold til bildene på oppskriften ble min litt bredere pga jeg fant ikke pinnestr 3 hjemme,men hadde bare 3,5 str. Men det er morsomt å bli ferdig med  prosjektet ,og jeg ble veldig fornøyd med resultatet. Øvelse gjør mester og jeg skal nok prøve meg flere ganger på denne her. Oppskriften er enkel å følge og hvis du greier å strikke rett/vrang fra før av går det supert. Dessuten så fikk jeg øvet meg på å strikke vrange masker! (It’s a win-win).

Onsdagen har flydd unna med strikking og tvtitting for min del. Jammen blir det nok litt mer tvtitting ettersom «CSI:NY» er på TVNORGE senere ikveld.

Jeg håper alle sammen har hatt en fin onsdag hittil!

Psst: Sjekk ut det nyeste blogginnlegget på bokbloggen min her!Følg bokbloggens bloglovin her!♥

Publisert den 14.desember 2011 @ 20.00

Reklamer

37 kommentarer om “Knit by me #2

    1. Takk Nina:) Det tok ikke mer en 2 dager å bli ferdig med den:) Hmm,kanskje julenissen vil gi deg en sånn 😛 tihi! hvilken farge skulle den ha vært i da?:)

  1. Så flink du er Nina 🙂

    sv: Tusen takk for en sikkelig varmende kommentar, det varmer et bloggers hjerte ❤ Ballongen er fremdeles ikke borte, egentlig ikke det psykiske stresset heller, men alt tar tid. Så nå skal jeg prøve å ta dag for dag! Noe jeg har funnet ut for lengst, er at jeg ikke kan gi opp drømmene mine fordi jeg har det vanskelig nå! Skriving er jo et av dem, og siden skrivingen hjelper meg til å finne trøst, vil jeg fortsette med å blogge. Kan ikke blottlegge meg selv om så alt for mye heller, men jeg kan i hvertfall prøve å få fokuset fra det vonde litt bort!

    1. Takk Birte<3

      // bare hyggelig Birte! Det er nok lurt å ta tiden til hjelp og ikke stresse. Ta en dag om gangen, prøve å finne noe positivt å holde ved. Skriving hjelper så mangt og det er bare å få luftet tankene. Hvis ikke på bloggen er det lurt å ha en dagbok eller skrive på pcen:)

  2. så tøft, flink du er.
    noe sånt har jeg aldri prøvd meg på 🙂 men fikk innmari lyst, må bare finne igjen strikkeinspo’n. har et par tøfler jeg aldri blir ferdig med også.

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

Twitter-bilde

Google+-bilde