om bilder og sånt · om min hverdag · om mine følelser og tanker

3.søndag i advent

Nå er det jammen meg ikke lenge igjen til julaften ,og jeg synes tiden bare flyr unna. Jeg har ikke heeelt ennå fått den julefølelsen.Snøen har jo kommet i store mengder ,så det er jo ikke det det står på nå. Men den kommer nok snikende inn på meg etter hvert som juleaften nærmer seg. Så må jeg få en «julespille» liste inn på Ipoden min.

Denne helgen har jeg blitt ferdig med skjerfet mitt,fått glodd en del på en ny tvserie(Body of Proof) og fått en nokså omvendt døgnrytme(som kanskje er i tilknytning til at jeg sitter sent opp å ser på tvserier.)

Idag skal jeg ikke noe særlig annet enn å slappe av, lese litt videre i «Piratenes Historie» av Robert Hermansson og kanskje se litt mer på tvserier(*tvgeek*) og spise vaffler!

Håper alle får en fin søndag!

Så vil jeg tipse dere om en giveaway hos Monique, den går ut i kveld(litt treig med å tipse der om denne). Men klikk her for å melde dere på!

Publisert den 11.november 2011 @ 16.55

29 thoughts on “3.søndag i advent

  1. Fy søren, nå er jeg så lei av julegavehandel at jeg snart spyr. Tiden inn mot julen flyr av gårde og jeg har enda igjen noen julegaver. blæh… men snart suser vi mot nord. Blir godt å komme bort litt nå. Håper du har hatt en super søndag. ble litt mye blabla fra meg. Sorry :-p

    1. hehe,tror det er mange som er lei av julehandelen nå. Blir jo nesten så halve desember blir borte vekk pga julehandel og stress. Jeg har ikke begynt ennå.men så skal jeg ikke kjøpe til å mange ettersom jeg lommeboka er litt tynnere pga jeg ikke har noe jobb for øyeblikket.hehe.
      Har hatt en fin søndag hittil:) Håper du også har hatt en fin søndag hittil:)

  2. Så nydelige bilder! Har ikke julestemning jeg heller; gikk nettopp hjem i sprutregn og 10 grader ute – ikke mye å få desemberfølelse av… 🙂
    Sv: Nina C.: Er blitt en tradisjon å se den før jul 🙂
    Ja, det er jo en stor fordel – har desverre ingen kjente her som er gode til å strikke, men heldigvis er det noen hyggelige gamle damer som jobber i en garnbutikk i byen som er behjelpelige 🙂

  3. Haha, så rart! Jeg har også nettopp begynt å se på Body of Proof, og i løpet av helgen har jeg rukket å komme meg gjennom alle de ni episodene i første sesong. Spennende serie! Døgnrytmen min er forsåvidt også helt ute og kjøre. Jeg sitter gjerne oppe til klokken fire-fem om morgenen, for så å sove til ett-to neste dag. Ikke bra. Skjerpings!

    1. hehe,så bra:) Nærmer meg episode 7 eller 8 jeg. Er en spennende serie ja:) Håper den for overleve i usa,hørt at den er litt i kanskje/kanskje ikke stadige med tanke på sesong 3. Sesong 2 er jo i USA nå,men den går visst ikke så bra som sesong 1 gjorde.

    1. Ja, vi får det skikkelig når det først kommer snø der jeg bor:) hehe. Julestemningen har kommet,men føler det er noe som mangler for å gjøre det komplett. Kanskje at jeg ikke har fått kjøpt julegaver ennå.hehe.Men skal gjøre det iløpet av uka:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

