Bloggroll/Blogganbefalinger · Inspirasjon og tips · om bloggen

Bloggroll #6

Det er på tide med en bloggroll igjen og tipse dere om flotte blogger dere kan ta dere en tur innom. Enkelte av disse har jeg nylig begynt å følge fast og andre er gode «gamle» blogger som jeg fulgt lenge.

 

Bloggen Supergirl skrives av  Tine Marie og er en hverdagsblogg med god dose inspirasjon samt mote. Hun skriver veldig godt og har en oversiktelig blogg  som får deg til å komme tilbake igjen og igjen. Klikk her for å lese bloggen!

Life by Tonje skrives av Tonje  og denne bloggen har jeg fulgt med en stund men har vært dårlig besøk i de siste. Men nå er det over. Hun har en blogg fylt med boktips,hverdagslige ting, fine bilder og masse annet fint! Hun skriver tekstene eller innleggene på en bra og til tider morsom måte. Så du får litt av hvert når du titter innom hennes blogg! Klikk her for å komme ditt!

Tegnehanne er en blogg utenom det vanlige og det er en av de bloggene jeg nylig har begynt å følge.  Bloggen er fylt med morsomme og lattermilde innlegg. Som dere kanskje gjettet bruker Hanne tegningene til å fortelle om hverdagslige ting eller for å formidle noe. Det er sjelden jeg ikke får latterkrampe av de tegningene og tekstene hun lager. Så hvis du ikke har vært borti denne bloggen før er det noe du bør sjekke ut! Det er litt synd at hun ikke oppdaterer ofte,men når det først kommer innlegg er det verdt vente tiden! Klikk her for å komme til bloggen!

Bloggen til Julie Gartha har jeg nylig kommet over og er glad for at jeg gjorde det. Hun har en blogg fylt med mote og inspirasjon til de grader. Hun er forresten nominert i to ulike kategorier til Vixen Blogawards(Beste dagens outfit og Årets nykommer»). Så hvis det ikke er gode grunner til å besøke bloggen vet jeg ikke. Klikk her for å komme til hennes blogg!

Så måtte jeg bare skvise inn en fin fotoblogg som heter The Complete Truth by Olof Grind og en blogg fylt med fine bilder som gir deg masse inspirasjon. Følger en knippe fotoblogger fra før av,og dette er en ny én i «samlingen». Sjekk ut bloggen hans og bildene her!

Håper dere fikk en del nye blogger å sjekke ut eller gjenoppdage!

Ønsker alle en god helg også!

Publisert den 9.desember 2011 @ 15.40

31 thoughts on “Bloggroll #6

  1. Så utrolig morsomt å komme inn på bloggen din å se dette innlegget:) Kjempe kos, tusen takk!:)) Og takk for tips til andre blogger jeg ikke har vært innom:)

  2. Sv: Er egentlig veldig mange julesanger jeg liker, men syntes jeg måtte begrense det til to 🙂 Jeg er ihvertfall ikke proff på strikking; men når kusinene mine på 11 år strikker gensere, kunne ikke jeg være dårligere ;)Kommer oppdatering etter hvert!

    Alltid gøy å sjekke ut nye blogger; nå har jeg noe å drive på med i kveld 🙂 Ha en fin kveld!

    1. Så bra at du skal sjekke ut de bloggene:) Håper du hadde en fin fredagskveld!

      //hehe, såpass ja. Har alltid lyst å prøve meg genserstrikking. Kanskje det blir neste strikke prosjekt etter jeg har strikket en lue til det skjerfet jeg er ferdig med:)

  3. Whoa! C’est moi! Takk for link og fine ord! Det var veldig koselig gjort av deg! Det er mange andre fine linker her også. Jeg er i godt selskap, ser jeg. 😄 Og haha, jeg må bare nevne at TegneHanne er genial! Jeg ler så jeg gråter hver gang hun poster et nytt innlegg på bloggen sin. Jeg fatter ikke hvor hun tar det fra! Helt fantastisk!

  4. De tre øverste leser jeg fast, og de to øverste er kjempegreie jenter! (Hanne har jeg ikke snakka med, så det vet jeg jo ikke ;D) Fine blogger! Men den nederste må jeg sjekke ut, thanks!

  5. Tilbaketråkk: Bloggroll #7 |

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

