om bilder og sånt · om min hverdag

To miss those moments of bliss

Da kan jeg endelig si at ønsket om snø er oppfylt ettersom det begynte å lave ned snø i går. Det kom ikke lite snø heller, og idag våget jeg meg ut i snøen. Det var litt glatt her og der etter som de som måker vekk snøen, ikke strør etter seg.  Jeg overlevde butikk turen for å kjøpe Nescafé pulverkaffe(sånn kaffepulver du trenger å slenge oppi litt varmt vann oppi).

Sånn ser det ut nå.

Det er deilig å sitte inne når det begynner å komme ned mot -10 grader med god varm kaffe(eller te) i  hånden og lese det nyeste bladet av «Det nye». Jeg er treg med å lese blader så jeg har ikke fått lest forrige månedens blad heller,men da har jeg litt lett lesestoff videre.

I går så jeg midt-sesong finalen av «Gossip Girl» og «Supernatural» ,og jeg må jammen meg si at de lager cliffhangere(episoder med uviss slutt eller forsettelse). Med «Supernatural» satt jeg å (nesten) gråt mot slutten og var irritert pga jeg ikke får vite om en .. Nej,skal ikke komme med noe spoilere for de som ikke har sett den 10ende episoden i sesong 7.

Vil også tipse dere om en fin giveaway hos Kayso.net hvor dere kan vinne et fint vintage ur! Klikk her for å delta(frist 16.desember).

Ha en fin onsdag!

Publisert den 7.desember 2011 @ 16.56

29 thoughts on “To miss those moments of bliss

    1. hehe, har litt hate & love relationship med snø. Er ikke den som hopper ut og baser i snø,men synes det er fint å se på og det er en must når det er julemåned (etter min mening).

  1. Jeg synes midtsesong-finalen av Gossip Girl var ille, jeg. Satt og hylte til skjermen min når… ja, you know. Ventetiden frem til neste episode kommer til å bli grusom! Vil vite mer PRONTO! Hart of Dixie, derimot, tok pause på en ‘promising note’. Jeg er SÅ Team Zoe/Wade!

    Vi fikk også snø i går! Jeg ble overlykkelig!

    SV: Jeg skulle gjerne prøvd meg på nettdating jeg også, men jeg er for pinglete! Haha!

    1. Samme her også:) Satt der med hjerte i halsen hele veien, visste jo hva som skjedde før episoden pga en venninne av søsteren min skrev det i statusen sin på facebook. Ikke noe spoiler alert her. Har ikke sett mer en 1 episode av Hart of Dixie, har en del serier å følge med på. Men nå som de fleste av seriene jeg ser på tar «juleferie» så har jeg mer tid til å ta igjen det tapte.

      //hehe, nettdating er litt småskummelt til tider. Har vært på 2 dater, en av de ble date nr 2. men så ble det ikke noe mer. Man må bare kaste ut «fiskesnøret» igjen å prøve. Ellers så skaffer jeg meg 10 katter og blir nabolagets gale kattedame.

  2. Snø! Så mye dere hadde fått, her i Bodø er det kun såvidt et lite lag, men for å få skikkelig julestemning er det bra med snø nå, så vil ha mer!:)

  3. Der har vi fugler igjen ja! Liker fuglebildene dine 🙂

    Idag gikk startskuddet for sesongens klaging over hvor dum snøen er, siden jeg måtte spa fram bilen fra snø og is 😀 Lina satt og så på med store øyne, hehe..

    Ser ut som dere har skikkelig bra muligheter for å gå på ski, der du bor! Meg liker 🙂

    1. hehe,ja. Er litt fuglegal når det kommer til å ta bilder:)

      Tror det er mange som begynte med sesongens klaging over hvor dum snøen er:) hehe. Liker ikke at det blir glatt jeg.hehe.

      I Gjerdrum er det masse fine skimuligheter. Jeg er ikke noe skiperson,men flott for de som er det:)

  4. Sv; Hehe, noen må jo vente til siste liten også :p

    // Ja, ble litt for animert i grunn! Og er helt enig med ulvene, True Blood og TVD er mye bedre!

    // Takktakk 😀

    // Jeg vil nesten ikke tenke en gang på alle TV seriene jeg skulle ønske jeg hadde tid til å følge med på!

    // Den er så fin så fin ❤

    // Du kan jo få låne filmen av meg 🙂 Og skal nok prøve meg på boka igjen!

    // Vet ikke hvordan man finner ut hvem som har ansvaret for det heller .p

    Ville også hatt kortermet!

    // Yay, det er fordi den er et must!

    1. //hehe,ja. Der har du meg:P Alltid sist ute med julegaver:P
      //Jeg har begynt å sjekke ut andre tvserier som jeg ikke har sett på før jeg. hehe. Nå har jeg alt for mye.hehe
      //Vil gjerne låne filmen:)

  5. Det er så deilig at vinteren er her! 🙂 🙂 Selvom det blir kaldt, så er snøen så herlig! 🙂

    SV: Jeg er nok ikke den eneste som sitter og nileser nå nei 😉

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

