om underholdning · Tvserier

Mer tvnytt

Vet det har vært mye tvsnakk her på bloggen i det siste og det er bare å beklage,men er mildt sagt opptatt av tvserier og så nysjerrig at jeg sendte mail(ja,jeg er litt tvnerd) til TVNORGE og lurte på når sesong 2 av «The Walking Dead» kommer på norske tvskjermer. Sesong 1 av tvserien gikk på TVNORGE inntil forrige uke da sesongavslutningen ble visst. Jeg elsker den tvserien og var glad når Tvnorge bestemte seg for å vise den i høst.

Linket

I mailen fikk jeg svar at sesong 2 av den populære tvserien kommer på norske skjermer igjen til våren. Det er ikke noe eksakt dato ennå. Les mer om serien her!

Linket

 

Linket

Blir heller aldri lei å se på denne tvserien, og kommer nok til å kjøpe meg sesong 1 snart eller når pengeboka mi blir større. Sesong 2 blir større enn sesong 1 som hadde bare 6 episoder. Sesong 2 vil det være nærmere 13 episoder, og i USA er det nå juleferie eller pause i sesongen før den igjen starter opp 12.februar 2012.

 

//linket

Ser du på «The Walking Dead»?

 

Publisert den 7.desember 2011 @ 12.30

8 thoughts on “Mer tvnytt

  1. Har ikke sett det enda nei. Det går en smule for sent på kvelden for meg faktisk 😀 …I og med at det gjerne er morgen klokka 05-06 her :-S Men sjait, det var lenge å vente helt til våren med å se videre på sesong 2! Takk gudene for nett-tv..

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

