om underholdning · Tvserier

Pan Am kanselleres..

Tvserien hvor vi følger en knippe flyvertinner satt i 60 tallets ånd i datidens populære flyselskap(Pan Am),kanselleres etter første sesong. Det kommer totalt 14 episoder av denne serien, og siste episoden etter jul vil bli seriens aller siste i USA. En av seriens skuespillere skal ha tweetet om dette ,og sagt at de har fått «the call»  fra tvselskapet og at den episoden som blir vist etter jul er den siste.

Linket

Her i Norge er det TV3 som sender tvserien og etter det jeg har lest på Serienytt.no har serien bra seertall her i Norge. Jeg begynte å se på denne tvserien for et par uker siden,og jeg  likte serien.
Det er bare synd at ratingen i USA har gått nedover og at ABC velger å kutte ut denne dramaserien.

Linket

Jeg som likte å glo på Mike Vogel som spiller flykaptein «Dean Lowrey» . Bare se på bildet ovenfor da! hehe

Ettersom serien kanselleres kommer jeg til å se på de resterende episodene en annen gang. Har så mange tvserier å holde glo  på,og jeg er litt sånn når tvserier kanselleres at de ikke blir første prioritet(selvom de er gode).

Andre tvserier som har møtt tvselskapenes «kalde skulder» og blitt kansellert i USA er; Prime Suspect,Charlie’s Angels,Memphis Beat,How to Be a Gentleman,H8R,Free Agents,The Playboy Club, State of Georgia,The Nine Lives of Chloe King, The Protector, Hawthorne m.m (Les mer her!)

 

Kilde: «Show star confirms Pan Am’s Cancellation» // «Cancelled Shows-Cancelled Television Shows» (Bilder er linket)

 

Publisert den 6.desember 2011 @ 19.30

http://www.imdb.com/name/nm1036181/

28 thoughts on “Pan Am kanselleres..

  1. Så synd at den kanselleres, men det lå vel egentlig i kortene. Den har jo slitt siden den startet opp, og til og med jeg – som elsket de første episodene – har falt helt av toget. Nå krysser jeg bare fingrene for at Hart of Dixie klarer seg. Det er min absolutte favoritt av årets nyheter, men den er teamet opp med Gossip Girl (som sliter) i USA, og med et nettverk som nekter å promotere den ordentlig, ligger den sånn midt på treet rating-wise. Tror mine andre nye favoritter (Once Upon a Time, Revenge, The Secret Circle) er relativt trygge.

    Og jeg hadde en kjempecrush på Mike Vogel da han spilte Eric i den første Sisterhood of the Traveling Pants-filmen! Han er ikke dum! 😄

    1. Ja, syntes det var dumt:( Så de fire første episodene,men så hadde jeg ikke sett den på et par ganger nå. Men håper Hart of Dixie holder seg:) begynt å se på det og gleder meg til å se videre!:)

    1. Trodde jeg også:) Men så kom jeg over en nettsid hvor det stod informasjon om det. Serienytt.no har mye info om ratings osv. Tror seriene må minst ha over 40 % (med rating) for å være levedyktig i tvverden.

  2. Jeg har ikke fulgt med på serien, men typisk at det blir lagt ned. Litt rart at Norge valgte å satse på det så tidlig som de gjorde. Jeg ville vel ventet med å se reaksjonene til amerikanerne 😛

    1. Ja,synes også rart at norge satser på sånne tvserier som er ganske nye. Hadde også ventet værtfall 1 sesong for å se om serien i det minste har vært utvidet til sesong 2.

  3. åhh. så dumt! jeg likte den. i hvert fall det jeg har sett. og det samme gjorde vennene mine som fulgte med. men det er vel dessverre ikke alle serier som faller like godt i smak hos alt og alle selv om de blir likt hos noen 🙂

  4. Kjedelig når serier man ser på kanselleres… Men sånn er det da. I USA er seertall veldig viktig! Jeg hadde lyst til å se på denne serien, men tror ikke jeg gidder nå, siden det ikke blir flere episoder.

    😀

    1. Ja, det er det:/ Hadde begynt å like serien,men blir liksom ikke noe se videre hvis det ikke blir en bra slutt. Så har jeg mange andre tvserier jeg følger med på som jeg prioriterer foran de som kanselleres. hehe.

  5. Hmmm, jeg hadde ikke hørt om den før, jeg! Men det er litt kjipt at serier sluttes; jeg ville blitt fra meg om Glee ikke fikk spille inn mer! ps. jeg sender deg en mail om litt! 😉

  6. Så kjipt. Har ikke fulgt med på det.. men fulgte med på Off the Map, og syntes det var en kjempebra serie.. Så ble lei meg når den ble avslutta så brått 😦

    1. Håper det er sludder selv:) Liker jo serien,men ifølge ratingen går det dårlig med serien. Det er ikke noe jeg finner på,men har hentet fra en annen kilde. Så det er jo fullt mulig at dette nettstedet ikke har helt rett. Vi får se.

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

