om underholdning · Tvserier

Høstfinaler og Sesongstart

Nå som det nærmer seg  julen så tar de fleste tvseriene som går i USA pause og kommer tilbake på tvskjermen  i begynnelsen av 2012.  På  Serienytt.no får du oversikten bl.a her om når de ulike tvseriene har oppstart i 2012.

 

Chuck(siste sesong// 5)

Sesongfinalen av actionkomedien «Chuck» går av stabelen i USA den 27.januar 2012 og er den aller siste sesongen vi vil se med den  kule nerden «Chuck Bartowski» og hans spionteam.  Må si jeg gleder meg til å se hvordan produsentene avslutter denne tvserien. Jeg syntes starten av sesong 5 har vært litt laber,men den har  heldigvis begynt å ta seg opp igjen!

 

Gossip Girl (Sesong 5)

Gossip Girl sin høstfinale er neste uke (5.desember 2011) og den er kalt «Riding in Town Cars with Boys«.  Sesong 5 starter opp igjen på The CW den 16.januar 2012.

 

Grey’s Anatomy (Sesong 8)

Jeg følger fremdeles på tvkassa med sesong 7 av Grey’s Anatomy,men tenkte å slenge med denne for de som følger med den nyeste sesongen av Grey’s.

NCIS (Sesong 9) // NCIS: LA (Sesong 3)

Supernatural ( Sesong 7)

The Secret Circle(Sesong 1)

 

The Vampire Diaries (Sesong 3)

The Walking Dead (Sesong 2)

For andre tvserier : Sjekk her!(Merk at det er kun et utvalg av tvserier som er listet opp på linken. Sjekk evt. imdb.com, epguides.com eller hjemmesiden til tvserien du ser på)

Håper alle får en fin lørdag og søndag!

Kilde: Informasjon her! Bilder er linket til imdb.com siden til hvert enkelt tvserie.

Publisert den 3.desember 2011 @ 01.30

29 kommentarer om “Høstfinaler og Sesongstart

  1. Huff, alt for mange tv-serier en burde følge! Nei, jeg får holde meg til de jeg prøver å komme ajour eller i mål på først. Så får USA drive videre, og gjør det enda vanskeligere å komme ajour.

    1. hehe,ja .Det blir lett en del. Har noen som jeg har på «vent» ettersom jeg har alt for mange å se. Men nå som mine «faste tvserier» tar julepause så kan jeg se på andre tvserier:)*tvgeek delux her*

    1. Følger også med på Grey’s på norsk tv.men av og til så hender jeg ser online/laster ned hvis jeg går glipp av en tirsdag. Falt ut av GG i fjor en gang,men har kommet ajour og mye spennende har skjedd!:)

  2. Hei hei, lenge siden jeg har vært innom bloggen din nå 🙂 Har hatt en laang pause, men er nå tilbake. Gleder meg til å følge deg videre snuppa! 😉 Stå på! Klem!

    1. De er kjempe fine serier:) Chuck er en Action/Drama/Komedie-serie,mens The Secret Circle er av samme art som «The Vampire Diaries» fylt med mystikk,romanse,overnaturlige ting og spenning:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

