om bloggen · om min hverdag

22 days left

Det er 22 dager igjen til jul, og det er fremdeles ikke noe snøfnugg å finne på bakken. Det verste er vel at jeg kommer til å klage på snøen når den først velger å falle ned. Det er vel sånn med oss nordmenn at vi klager uansett hvilket vær.  Når det er sagt føler jeg at litt snø hører til desember måned.

Visste du at i dag er det FNs internasjonale dag for avskaffelse av slaveri ,og det er nasjonaldag for De forente arabiske emirater og for Laos.  Fikk lyst å komme med litt random fakta denne tidlig fredag morgen . Så det stod noe på NRK2 om det og fikk lyst å skvise inn det i et innlegg. Synes det er morsomt å titte innom f.eks wikipedia å sjekke hva som skjedde på ulike datoer.Idag er det også navnedag for Borgny, Borghild, Bård og selveste Britney Spears har bursdag idag.

Min filmomtale om Twilight Breakin Dawn kom på Lesernes VG(altså på nettsiden til VG) .Det var jo en fin overraskelse en tidlig morgen. Var ikke den meste allsidige og objektive filmomtalen jeg har skrevet,men det advarer jeg jo innledningsvis.hehe

I dag bestemte jeg meg plustelig for å være en real morgenfugl og jammen stod jeg opp før 05:30. Ikke frivillig eller for å si det sånn jeg hadde lyst å sove videre,men fikk ikke sove. Så klin våken bestemte jeg meg for å strikke videre på skjerfet mitt. Ble ikke noe mer trøtt av det heller,så nå sitter jeg her å skriver et blogg innlegg.

Helgen min er fylt med bursdagsfeiring på forskudd(faren min fyller 65 år neste uke),juletrefest på skolen til nevøen min. Så det blir litt å gjøre denne helgen,men skal nok prøve å skvise inn litt tid til å lese i «Piratenes Historie» av Robert Hermansson.

Nå skal jeg drikke ferdig teen min (som er fylt med litt melk)  og se videre på Dr.Oz.

Ønsker alle en fin helg!

Vil også tipse dere om en fin konkurranse på bloggen til min søster. Klikk her for å delta!

Publisert den 2.desember 2011 @10.30

30 thoughts on “22 days left

    1. hehe,ja. veldig tidlig for meg:P haha. Du kan sende inn til mail til han som har ansvar for å velge ut innlegg. Vet ikke hvordan mitt innlegg kom på hans radar. men nå er det andre innlegg som er på forsiden så det var jo ikke lenge.

  1. Her fikk vi en liten glimt av snøen i morges! Alt ble så fantastisk mye finere med engang! Men har liten tro på at snøen holder seg helt til jul, men sånn er det vel på vestlandet!

  2. Sv; Du må absolutt få med deg TVserien! Den er jo et must for alle jenter! Men jeg må innrømme jeg var veldig treig med å begynne å se på den selv!

    // Ja, har visst gjort det. Men tror nok ikke jeg kommer til å ta igjen det tapte, eller begynne å se på sesong 8, med det første..

    // Nei, og blir alltid så lite energisk, og veldig giddalaus på vinteren :p

    // Da skal jeg nok gjøre det en gang også!

    Nei, ikke noe snø, takk!

    Hehe, ja vil gjerne tilbake til Colosseum! 😀

    // Haha, jeg det skulle jeg ønske også!

    // Skal skjekke ut OPI og Nubar!

    // Hehe, ingen som pynter rommet mitt nei, har ikke fått opp alt enda, men det kommer litt og litt 🙂

  3. Jeg har veddet med min kjære om at snøen kommer innen 4.desember..håper håper håper 😀 Idag var det jo faktisk is/hagl på bakken da vi stod opp, så snøen er nok nær!

    1. hehe, er nok mange som føler det sånn også:)
      Ja,det var kjekt at innlegg kom på vg. men det var ikke lenge stunden (er borte nå). Men stas for det:)

    1. hehe,tiden går jammen meg fort. Har heller ikke begynt med julegaver. Så du er ikke alene:D
      Ja,det var morro å komme på lesernes vg. Men nå er det nye innlegg på lesernes vg.

    1. Aw,koselig å høre:) Fint at vg plukker opp innlegg og sånt. Vet ikke hvordan han magne fyren fra vg fant ut om innlegget. Var jo ikke den ..ehh.mest objektive filmomtalen:P tihi!

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

