om underholdning · Tvserier

Sesongen som forandrer alt

Linket

I dag har sesong 8 av kriminalserien «CSI:NY» premiere på TVNORGE kl.21:30. Det er noe jeg har gledet meg til lenge  og når intro/tvteaseren sier at dette er sesongen som forandrer alt blir jeg jo nysjerrig delux. Av de tre CSIene som går på tvkassa nå er det CSI:NY som er favoritten over de.

Liker veldig godt Gary Sinise som spiller «Det. Mac Taylor».  Gary Sinise er kjent fra filmer som «Forrest Gump»  Der spilte han Lt. Dan Taylor, så det ser ut som han liker godt etternavnet «Taylor».  Andre filmer er Apollo 13 og The Green Mile.  Så Han og Tom Hanks har spilt i en del filmer sammen når jeg tenker over det.

Linket

Selv samler jeg på denne tvserien på DVD ,og har de tre første sesongene på DVD. Selvom CSI er ganske rett frem med metoden og oppbygning av episodene så liker jeg somsagt godt skuespillerne i serien. Hver av CSIene har sine egne egenskaper og ulikheter.

Så hvis du har sett deler av sesong 8 så må du ikke komme med noe spoilere. Dette er en av få tvserier jeg følger med forsatt på tven.

Linket

Så i kveld blir jeg å finne foran tven og ser på sesongpremieren på CSI:NY.

Hvilken av CSIene følger du mest på?

Publisert den 30.november 2011 @ 20.08

27 kommentarer om “Sesongen som forandrer alt

  1. Har dettet helt ut av CSI, og jeg som var ganske fan! Tror jeg falt ut den første sesongen hun nye ble med, men husker ikke om jeg så hele den sesongen eller ikke. Var det kanskje sesong 7?? Da må jeg jo se denne!

  2. Jeg følger lite med på CSI faktisk. Ser på det noen ganger, men ikke den største fan 🙂

    SV: Ja ta turen innom, Nina 🙂 Hun har en veldig fin blogg.. Tusen takk 😉 Veldig fornøyd selv også!

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

