om min hverdag · om mine følelser og tanker

Questions and Answers part 1

Siden dere var så flinke til å stille spørsmål skal jeg dele opp svarene i to deler. Andre delen kommer iløpet av tirsdagen eller onsdagen. Ettersom et par var ganske like har jeg sløyfet noen eller svart på et av de spørsmålene for  slippe å gjenta meg. Takker og bukker for spørsmålene!

Hvem er favorittpersonen din i verden?
Hvis jeg skal holde meg til en person ville det vært søsteren min. Selvom vi til tider kan være uenig og krangle så er vi alltid der for hverandre. Skulle gjerne skvise inn hele familien min her,men hvis jeg skal velge ut en favoritt person ville det vært søsteren min♥

Hvem er favorittkjendisen din?
Favoritt kjendisen min må være Oprah. Beundrer henne for det gode  hun har gjort gjennom «The Oprah Winfrey Show» . Hun er en inspirerende kvinne og har jobbet seg opp fra å ha nesten ingenting til å være en innflytelsesrik kvinne. Oprah vant forresten æres Oscar for et par uker siden. Foruten Oprah har også Ellen DeGeneres blitt mer og mer favoritt hos meg. Elsker showet hennes, og hvordan hun mikser humor/komedie med alvorlige ting også. Hun lar også nye artister få platform.

Linket

Tvserien over alle tvserier for din del?
Det må være Grey’s Anatomy ♥  Har fulgt med på serien i tykt og tynt,og søsteren min har sesong 1-5 på dvd.  Denne serien gir  deg både drama,humor,spenning og samhold. Så for de som ikke har sett den ennå, så anbefaler jeg alle å se på den!  Tenkte jo først når den kom ut av denne ville være lik som alle andre «sykehusserier»,men jeg ble overrasket.

Linket


Beste skuespilleren du vet om?
Det er Tom Hanks. Har sett de fleste filmene han er har vært med i, og jeg elsket han i filmen «Forrest Gump» . Det er en film jeg gjerne ser om og om igjen. Han vant Oscar for sin tolking av «Forrest Gump» .  Han er en skuespiller som kan tilpasse seg de fleste roller.

Linket

Beste sangeren?
Beste sangeren er Lady Gaga. Værtfall for min del! Jeg elsker musikken hennes, og har vært på konsert med henne. En konsert jeg sent vil glemme. I begynnelsen var ikke super fan av henne,men etterhvert som hun gav ut flere singler og visste at hun hadde sitt eget «signatur» på låtene sine, ble jeg mer interessert. Hun er noe eget innenfor musikkbransjen og jeg liker at hun skiller seg ut i fra mengden!

Linket


Hva ønsker du deg til jul?
Ønsker meg for det meste bøker egentlig. Det er de som troner listen min.

Hva er den beste gaven du har fått?
Det må være digitalkameraet jeg fikk til 20 års bursdagen min av familien min.

Kan du trekke frem det fineste noen har sagt til deg?
Hmm, kan ikke komme på det i skrivende øyeblikk.

 

Hva er det fineste noen har gjort for deg?
Lage en overraskelses middag for å feire bursdagen min. Det var på ungdomsskolen hvor et par venninner av meg brukte storefri til å kjøpe inn ting til middagen. Så hadde vi en koselig middag   etter endt skoledag.
Hvor ser du deg selv om ti år?
Forhåpentligvis så har jeg blitt ferdig med det studiet jeg brenner for og er i jobb. Kanskje jeg har et mannebein ved min side og bor sammen med han.

Hva er drømmeyrket ditt?
Drømmeyrket mitt ville vært Lege. Kanskje litt hjernevasket etter 7 sesonger med Grey’s Anatomy. Who knows?

Hvordan er drømmemannen?
Prøver ikke å ha noe særlig klart bilde av drømme mannen. Drømmemenner blir som regel uoppnåelige og hvis du setter deg opp mål så kan det hende at misser den virkelig mannen i ditt liv pga du er blindet av dine egne mål. Selvsagt skader det jo ikke å ha noe krav til som f.eks interesser,hobby og kjemi(da mener jeg kjemi=følelser).  Det er greit å ha noe til felles før du blir sammen med en fyr.

Linket

Hva liker du best å gjøre?
Foruten å sitte med nesa ned i bøker liker jeg godt å høre på musikk,være med venner,dra på kino og knipse bilder.

Hva syns du om bladet Streetstyle?
Liker bladet «Streetstyle» ganske godt og liker at de viser en annen side av toppbloggerne. Så har jeg kommet over mange fine blogger ved  å lese dette bladet.

Har du planter på rommet ditt?
Har et par kaktuser ettersom det er det eneste som vil leve på rommet mitt. Er ikke så flink med planter og glemmer ofte å vanne de. Så kaktuser er fine for folk som ikke har «grønne fingrer».

Hva er din favoritt restaurant?
Favoritt restauranten min er Egons. Elsker maten der og servicen er ganske god! Elsker eplekakene derfra og jeg må alltid ha det når jeg er innom der.

Del  2 av svar innlegget kommer iløpet av dagen eller onsdagen! Takk for spørsmålene nok engang!

Publisert den 29.november 2011 @ 00:49

19 thoughts on “Questions and Answers part 1

    1. Ja, det er morsomt med slike spørsmålsrunder:) Så forresten at sesong 7 av grey’s har kommet på Platekompaniet for 349kr. Synes det er raske med å få ut sesongene nå.

  1. Tilbaketråkk: Breaking Dawn |

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

