om bilder og sånt · om min hverdag

Weekend

Linket

Yay,det er fredag og greier. Fredag betyr for meg potetgull m/dip,Idol og Senkveld på tvkassa. Selvom man ikke har skole eller for min del ikke noe jobb (ennå) så er det noe spesielt når fredagen kommet. Det betyr at det er helg og man senker kanskje skuldrene sine litt ekstra da også!

Linket

Helge planene er ikke store men jeg skal prøve å få lest videre i «The Secret Dreamworld of a Shopaholic» av Sophie Kinsella og kanskje få strikket litt videre.

Skjerfet mitt begynner å ta form og selvom det har fått mer bredde enn når jeg startet ser det stilig ut. Jeg har det med å få ekstra masker når jeg strikker, ikke spørr meg hvordan jeg greier det. Øvelse gjør mester og jeg har allerede kjøpt opp en annen type garn som jeg igjen skal strikke skjerf av.

Det var en del som lurte på hvordan daten min  gikk i går og jeg kan vel si at vi fikk en god start. Så vi får se hva som skjer videre.:)

Ellers så skal jeg prøve å fylle helgen min med se litt på tvserier jeg har ikke fått sett på en stund.

Vil også minne dere på at jeg har en spørsmålsrunde gående nå og dere må gjerne ligge igjen spørsmål her hvis dere lurer på noe! Så har det kommet en ny bokomtale på bokbloggen min, og den kan du sjekke ut her!

God helg alle sammen!

Publisert den 25.november 2011 @ 18.09

24 thoughts on “Weekend

    1. hehe, var ikke mye som syntes. Er litt hull her og der,men det er jo det som utgjør skjerfets «personlighet».hehe. Er ikke ofte jeg får strikket ferdig skjerf,det ender med at jeg ikke forsetter pga det ser alt for rart ut.

  1. Det var altså Rebella som skrev;) Rart at RRH kom opp (pleier å bruke den til kommentarer på nettsteder som VG/BT eller utenlandske forum, steder som ikke er ‘behov’ for å linke blogg eller meg personlig)

  2. God helg til deg!! Helga mi har foreløpig inneholdt en lang dag på jobb og i morra blir det pensumlesing. Ikke veldig spennende. Men kvelden er satt av til å slappe av og la mine slitne ben få hvile 🙂

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

