Inspirasjon og tips

Isadora Bronze Patina(718)

Forrige helg var jeg i Sverige med familien min og der kom jeg over et neglelakk kupp/tilbud. På H&M solgte de Isadora neglelakk for kunn 39,90 SEK(svenske kr). Jeg angrer litt på at jeg ikke tok med et par til,men hadde ikke råd til å ta mer en én.

Jeg valgte en av Isadoras høstnyheter,og denne som jeg har på bildene under passer perfekt i julebordssesongen ettersom den har litt bronseaktig skimmer i seg,men ikke så sterk at det blir for mye. Ved første øyekast ser den ganske svart/mørkebrun ut,men i lyset får du glimt at bronsen og glitret.

(litt smådårlig kvalitet på bildene)

Det jeg liker med Isadora sine neglelakker er at de varer ganske lenge og hvis du også tar en toppcoat(gjennomsiktig neglelakk) på toppen så har du en neglelakkoverflate som  det ikke blir lett riper på. Foruten bra dekkevne så får du gjort «lakkeringen» fortere pga stor «børste»/pensel. Jeg sliter med psoriasiss på både hender og hodebunn m.m,og da blir det litt kløing til tider. Så for min del passer Isadora ettersom den er drøy og det tar en god stund før lakken slites ned(for å si det på den måten).

Ved siden av OPI, MNY og NUBAR er Isadora en ny favoritt i neglelakk samlingen min.Har hatt et par stykker før,men ikke noen farger som jeg bruker mye.

Isadora selges både på H&M, VITA og Cubus.Prisene her i Norge er fra 89,90 kr.

Hvilket neglelakk merke er din favoritt?

Tips: Generelt kan de fleste neglelakk merker finnes til en billig penge på enten ebay eller beautybay.com. Jeg kjøpte mine OPI/Nubar neglelakker via Ebay og er kjempe fornøyd. Husk å kun kjøpe fra de som har merket «top sellers» og har paypal betaling(dvs at du oppretter en trygg betalingskonto hvor betalingen skjer via).

21 thoughts on “Isadora Bronze Patina(718)

  1. Mine favoritter til nå kommer fra Chanel og Essie, men i går tok jeg på meg en fin fra Depend, elsker at de har så mange farger! Og Isadora er høyt på lista hos meg også, syns neglelakkene er veldig bra og fargene er så fine 🙂

  2. Har i grunn ikke noen favoritt når det kommer til neglelakk! Bruker det sjelden, så blir som regel til at jeg kjøper noen billige! Men den fargen på den nye din var dødskul! 😀

  3. Likte den godt:) Jeg er veldig fornøyd med Isadoras neglelakker, jeg også. Jeg bruker egentlig neglelakk altfor sjeldent i forhold til hvor godt jeg liker det. Det må jeg se å få gjort noe med;)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

