om min hverdag · om mine følelser og tanker

Når det kribler i magen

//linket

Ja, da er torsdagen kommet. Det er fra idag 1 måned igjen til juleaften, og det er på tide å tenke på julegaver. Blir ikke så mye jeg kan bruke på julegaver i år ettersom jeg har en ganske sulten og tynn lommebok. Men skal være litt kreativ med julegavene i år. Er jo tanken som teller ikke sant?

Over til noe ikke-julerelatert saker. For et par måneder skrev jo at jeg skulle prøve meg på nettdatingsuniverset (Les: i mars måned). Jeg meldte meg jo først inn i møteplassen.no og var jo heldig å få en date etter par uker. Men det funket dessverre ikke. Etter det har jeg liksom ikke lagt noe særlig i det, før jeg i starten av forrige uke prøvde meg på nettdating.no.

 For å gjøre en lang historie om til en kort en skal jeg på én date ut på ettermiddagen idag. Er ganske spent. og jeg  har (gode)sommerfugler i magen(hvis det er noe som heter det). Vi har utrolig mye til felles og vi har snakket en god del i de siste dagene. Jeg har en veldig god følelse og håper at det går bra!

So here we go!  Har jo hørt mange gode historier om folk som har funnet kjærligheten via nettet, og en god venninne av meg har gjort det.

Men jeg håper alle får en fin torsdag!

 

psst! Husk at jeg har en spørsmålsrunde gående og du må gjerne legge igjen spørsmålet ditt eller flere om du vil her!

 

Publisert den 24.november 2011 @ 02.30

39 thoughts on “Når det kribler i magen

  1. Gleder meg til jul! Stilig bilde med røntgen og sommerfugler 🙂

    SV/ Nei,ringen er nok bare en kopi som er inspirert av YSL ringen. Den er fra cocoo.se 🙂

    Ha en fin torsdag du også!

    1. Gleder meg også til jul.=) Fant det bilde med røntgen og sommerfuglene på weheartit.com! Finnes mange kule og passende blogg bilder der!

      //aha, synes det lignet veldig ! Bra kopi da!:)

  2. Nå er det ikke lenge til jul nei! 😀

    Så spennende med nettdating da, tihi! Kos deg masse og lykke til 😀
    Jeg vil forresten høre hvordan daten gikk da! 😀

    1. Nei,føler tiden flyr unna. Har ikke begynt med julegaver ennå:O hehe.

      Det er spennende med nettdatingen, er man heldig(som jeg er nå) finner man en man har mye til felles med 🙂 Spent på daten!
      Skal selvsagt gi en liten update etter daten!

  3. Oh så spennende!!! 🙂 skjønner godt du har sommerfugler i magen. Jeg har møtt flere fra nettet jeg, han siste var jeg sammen med et halvt år. Men nå har jeg lagt det litt til siden, pga jeg ikke har noe tid. Men har tenkt å lage meg en ny profil utpå våren igjen…nettdating.no har jeg aldri hørt om, er det et bra sted eller?! Jeg vil helst bruke et seriøst datingsted, og ikke sukker som jeg gjorde sist….det var mye rart der!

  4. Åh, hihi, så gøy!! Nettdating er både dritskummelt og kjempegøy. Ble noen dater på meg før jeg traff min kjære (det var faktisk ikke via nett vi møttes men..). Nå gleder jeg meg til å få referat 😉 ..Også har du endret på designet igjen. Nytt hver gang jeg titter innom her 😉 Men nå må du ikke endre mer, det var finfint nå 🙂

  5. Sikkert mye rart å finne på nettet, men det er jammen meg i det «ordentlige» liv også 😉 De jeg har truffet via nettet har alle vært greie folk egentlig. 😉 Ihvertfall han siste da.. hehe. Gifta meg jo med han og greier.

    Ja, vi vil ha referat! 😛

  6. Tilbaketråkk: Weekend |
  7. ♥ ♥ Det er så fint, det bildet du har tatt av den boken:) Og sommerfugler i magen – kjenner ALTFOR godt til den følelsen, ja! SommerDRAGER, more like it – og enda mer nå som jeg så at du har bilde av verdens fineste (fremtidige;D) mann på siden av bloggen din her (du skjønner sikkert i løpet av et nanosekund hvem jeg sikter til) 😉

  8. Håper det gikk bra! 🙂 Mamma maser om at jeg må melde meg inn på slike sider.. :p Selv er jeg skeptisk, men har jo hørt mange flotte historier om det da – de som finner sin livskjærlighet der inne. Så vi får se.. Synes det er litt tidlig enda 🙂

    1. Daten gikk bra den! Ikke noe pinlige stillheter eller noe:) Får se hva som skjer videre:) Var også skeptisk mot sånne nettdating sider. Men som du har,har jeg også hørt mye fine historier og sånt. En venninne av meg har vært sammen med han hun møtte på møteplassen over 6 mnd nå:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

