Inspirasjon og tips · om bloggen

Konkurransetips #2

Har kommet over to fine og kule konkurranse som jeg gjerne vil dele med mine lesere. Alle kan delta selvom de ikke har blogg! Les gjerne konkurranse reglene for hver enkelt blogg,og lykke til hvis du velger å delta!  Konkurransen er både hos Ina og Silje!

Klikk her for å komme til konkurranseinnlegget og lese mer!

Hos  Ina(Mewkid) kan du vinne en fin te fra Pukka og en kul leppestift fra Lime Crime! Har veldig lyst å prøve rødleppestift og det hadde vært noe å vinne!  Dessuten er den dyrevennlig!

Klikk her for å komme til konkurranse innlegget!
Frist for å delta: Før 29.november 2011  KONKURANSEN ER AVSLUTTET

Klikk her for å komme til konkurranse innlegget !

Hos Silje kan du vinne to kule «monstere» og det hadde jeg ikke hatt noe mot! Les mer om hva du må gjøre for stikke av med disse kule premiene her! Du kan også sjekke ut Monstrenes facebookside eller sjekke ut Epla butikken hennes hvor dere kan kjøpe mye annet fint!

KONKURRANSEN ER AVSLUTTET

Håper dere fikk noen tips til konkurranser å delta på!

Ha fremdeles en fin onsdag!

Publisert den 23.november 2011 @ 16.08

13 thoughts on “Konkurransetips #2

  1. Skal sjekke de ut!
    Sv: Tusen takk! Det gikk greit når jeg fikk narkose, kjente ingenting og våkna opp når alt var ferdig. Utrolig fin måte å gjøre det på. Men nå er jeg trøtt , litt sår i halsen og sliten…..!

  2. Kult! Jeg elsker jo konkurranser, men vet liksom allerede på forhånd at jeg aldri vinner:p.. Som regel så melder jeg meg ikke på. Egentlig hvis jeg melder meg på, så øker jeg egentlig sannsynligheten for å vinne:p

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

