Bloglove · Inspirasjon og tips

Bloglove #5

Bloglove er et konsept jeg har gående på bloggen hvor jeg linker tilbake til innlegg som jeg har lest på de faste bloggene jeg leser samt nye blogger jeg kommer over. Håper dere tar turen innom å leser innleggene! Vær med å spre litt bloggkjærlighet!

♥  Er du en av mange som har lyst å se den nyeste Twilight filmen(Breaking dawn part 1) ? Les hva Eileen mener om filmen!
♥Lurer du på hvilken film du bør sjekke ut på kinoen? Les Nina m sin filmomtale om «50/50» med Joseph Gordon Lewitt i hovedrollen(Inception).Kanskje du får en idé der!

♥ I innlegget «Har empati holdbarhets tid » skriver Gunnhild Corwin et vel reflektert innlegg om tiden etter 22.juli .

♥ Sitter du igjen i år og klør deg selv i hodet pga du vet ikke hva du skal gi din venninne eller din mor som har alt? Iselin skriver et fint og nyttig innlegg her !

Charlotte gir deg i dette innlegg 8 gode grunner til å smile og gir deg også  i dette innlegget 5 tips til å bli mer sosial!

Karoline gir deg i dette innlegget et godt julegavetips !

Hverdagseventyr gir deg en fin matoppskrift  her!

♥ (litt egenreklame her..) Jeg har opprettet en bokblogg og på den bloggen vil det komme masse bokomtaler og mye annet fint. Klikk her for å titte innom!  Trenger du noen boktips? Les gjerne min bokomtale om «The Help» av Kathryn Stockett og «Etter dansen»av Gunnhild Corwin.

Dere får gjerne komme med flere tips til innlegg jeg bør lese eller blogger som bør sjekkes ut!

Vil også tipse dere om at jeg har startet en spørsmålsrunde her på bloggen min og du kan titte innom dette innlegget her for å legge igjen dine spørsmål. Jeg vil holde spørsmålsrunden oppe til søndagen og samle alle svarene i et svar innlegg til uken som kommer!

Håper alle får en fin onsdag!

 

Publisert den 23.november 2011 @ 01.45

8 thoughts on “Bloglove #5

  1. Hurra,,, jeg ELSKER disse innleggene dine, de er så søte! Selv om jeg har lest de fleste av disse, fant jeg et par jeg ikke hadde lest! 🙂

    1. Takk Siv<3 koselig å høre! Prøver å snoke rundt på nye blogger å finne innlegg,men hender jeg glemmer det. Så da blir det gode og gamle faste bloggene som får søkelyset på seg:D

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

