om bloggen · om min hverdag · om mine følelser og tanker

Q & A

Det er en god stund siden jeg hadde en spørsmålsrunde og ettersom jeg har fått en knippe nye lesere ville jeg gjerne kjøre igang en ny runde. Sist gang var vel i starten av mars måned i år. Sjekk svarene her! Ting har forandret seg litt siden da,og dere må gjerne stille like spørsmål eller komme med morsomme/eller kreative spørsmål! Skal prøve å svare på alt mulig,men svarer ikke på veldig personlige spørsmål eller som er krenkende.

Jeg holder dette spørsmålsrunde innlegget åpent ut denne uken(Uke 47) og lager et svar innlegg kommende mandag.

Så spør i vei!

Håper alle får en kjempe fin tirsdag!

 

psst: Jeg har laget en bokomtale om «Etter dansen» av Gunnhild Corwin.Les gjerne innlegget her!

 

Publisert den 22.november 2011 @ 14.00

22 kommentarer om “Q & A

  1. Hm skal vi se da….

    Hva er det du ønsker å jobbe med, hva er drømmen din (enten den er oppnåelig eller uoppnåelig!) ?
    Hvordan er drømmegutten?
    Ville du meldt deg på reality program?
    Hvis du kun kunne spise en ting i en uke, hva ville det vært?

    🙂

  2. Sv; Takk 🙂 Det må du gjøre, og si hvem du likte best!

    // Vil gjerne ha jul uten snø!!!

    // Takk, håper det jeg og

    // Hehe, men det hjalp ikke lenge, for det var bare de siste tre sangene!

    // Hehe, kan tenke meg det blir mye sår med katt! Blir heldigvis ikke så mye med hund, men innimellom biter hun så hardt at det går hull :p

    //Den må du se!

    // Hehe, og det var det minst verste!

    Det var kjempe koselig der, vil gjerne reise tilbake til Bergen 🙂

  3. Tilbaketråkk: Bloglove #5 |
  4. Tilbaketråkk: Weekend |
  5. Mkaaaai, spsm – here goes:
    Hvem er favorittpersonen din i verden?
    Hvem er favorittkjendisen din?
    Tvserien over alle tvserier for din del?
    Beste skuespilleren du vet om?
    Beste sangeren?
    Hva ønsker du deg til jul?
    Hva er den beste gaven du har fått?
    Kan du trekke frem det fineste noen har sagt til deg?
    Hva er det fineste noen har gjort for deg?
    Hvor ser du deg selv om ti år?

  6. Tilbaketråkk: Some Christmas inspo |
  7. Tilbaketråkk: Ukens bilde #48 |

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

