Bildeprosjekt(-er) · om bilder og sånt

Ukens bilde #47

Uke 47

Dette bildet ble tatt i november i fjor og viser at vi allerede hadde fått en god del snø. I år har snøen ikke kommet og selvom jeg ikke er superglad i effekten av vinteren(Les: isglatteveier+meg=dårlig kombinasjon),så synes jeg at det bør komme værtfall til jul.

Håper alle får en fin uke!

 

Psst: Jeg har skrevet en bokomtale om «Etter dansen» av Gunnhild Corwin (les den her på bokbloggen min!).

 

Publisert den 21.november 2011 @ 16.00

17 thoughts on “Ukens bilde #47

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

