om litteratur og bøker · om min hverdag

As time goes bye

Helgen er snart over og selvom jeg skrev i forrige innlegg at vi kommer til å «blogges» igjen på mandagen,fikk jeg likevel tid foran pcen til å skvise inn et lite innlegg før uken er helt omme. Som jeg nevte i forrige innlegg var denne helgen preget av familie og at nevøen min skulle overnatte.

Før han overnattet hos oss møttes vi i Sverige for å handle med broren min og hans kone (altså foreldrene til nevøen min). Etter endt handletur fikk vi med oss en ekstra passasjer som ble vår overnattings gjest.Jeg var på sparebluss i Sverige med tanke på at jeg måtte legge litt unna til bursdagsgaver og annet.  Jeg fikk likevel kapret meg en kul bok som het «Piratenes historie- fra antikken til idag» og en Isadora neglelakk med navn Bronze Patina(bilde kommer).  Boka var på tilbud på Notabene på Charlottenberg senteret for kr 99. Her i Norge koster den nærmere 300 kr eller så på enkelte bokhandlere.

Vi hadde en rolig lørdag ettersom vi kom hjem langt ut på ettermiddagen. Det ble likevel tid til å se litt på film og tegne masse sammen. Før søndagen (idag) gikk fort over med å både lese bok,tegne,se på Cartoon Netwoork(noe tante ikke hadde noe i mot) og slappe av. Nå er gjesten for lengst dratt og nå skal jeg slappe av videre med litt strikking og kanskje lese videre i » The Secret Dreamworld of a Shopaholic» av Sophie Kinsella .

Før jeg glemmer det skal jeg skrive ferdig om filmomtale om «Footloose» og publisere den i morgen! Har det med å glemme sånne ting,så dere får bare minne meg på hvis det er noe jeg glemmer av sånne ting.

Linket

Håper alle har hatt en fin helg! Ønsker alle en fin kommende uke!

– Nytt innlegg på bokbloggen min→ «Smakebit på en søndag #46«. Klikk her for å lese! // Klikk her for å følge bokbloggens bloglovin!

Publisert den 20.november 2011 @ 19.11

14 thoughts on “As time goes bye

  1. Høres ut som du har hatt ei bra helg, koselig med besøk 🙂
    Åå, elsker bøkene til Sophie Kinsella, lest alle fleire ganger.. så herlig og morsomme!!

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

