om min hverdag

Utfordring: 7 ting dere kanskje ikke visste om meg

Jeg fikk en kul utfordring av Eileen for et par dager siden,hvor jeg skal skrive 7 punkter om ting dere ikke visste fra før av. Jeg har hatt et lignende innlegg for et par måneder siden med flere punkter.Men skal prøve å lirke frem noen ting jeg tror ikke jeg har fortalt på bloggen.

Utfordringen : Går ut på at jeg skal skrive syv ting som dere kanskje ikke visste fra før.

1. Jeg greide på barneskolen å slikke på et gelender som var av metall på vinteren,og satt fast tunga mi. Skoleklokka ringte inn til time,og jeg måtte jo komme meg løs.Så jeg rev til meg tunga,og det gjorde vondt. heldigvis gikk det bra og jeg har tunga i god behold nå!Ikke spør meg hvorfor jeg gjorde det, var nysjerrig. hehe

 

2. Spilte Jomfru Maria i et juleskuespill på Barneskoen og greide å føde «Jesus» i en setefødsel.Dvs at dukka som skulle forestille Jesus kom ut feil vel.

3. Har tre søsken,men vi skulle egentlig vært 4 stykker. Terje som ville vært nå 31 år, døde 3 år før jeg ble født,og 5 år før lillesøsteren min ble født.

4. Elsker å strikke,selvom jeg ikke er noe god på det. Dette visste dere kanskje før,men jeg har greid å strikke en lue på ungdomsskolen!

 

5. Elsker Fantasy sjangeren innenfor litteratur.

Linket

6. Første kattepusen familien min hadde het Tarzan og var like vill som han.

 

7. Har en neglelakkmani,og elsker å teste ut nye farger og ulike mønstere!

Var kanskje et par punkter som jeg har nevnt før,men kom ikke på noe særlig i skrivende øyeblikk.


Holder denne utfordringen åpen og de som vil ta denne kan bare gjøre det!  Så dere er velkommen til å ta denne!

Publisert den 18.november@ 16.31

Husk å sjekke ut min bokblogg her! Følg bokbloggens bloglovin her for å få med dere innleggene!

19 thoughts on “Utfordring: 7 ting dere kanskje ikke visste om meg

  1. hadde vært kult om du hadde postet litt bilder av negledesign?
    siden det virker som du liker det hehe.. ser jo litt på det strikkebildet 🙂

    liker også og strikke hehe

    1. Det skal jeg prøve å få gjort vettu!:) Har ikke vært så flink å prøve ulike design,men går mest i ulike farger=) Det på strikke bildet var sånn depend cracked effect. 🙂

      Strikking er morsomt:)

  2. Hehe jeg satt også fast tunga mi når jeg var liten 😛 i en bom da. Måtte vente til noen voksne kom som kunne helle på varmt vann. Rare barn er 😛

    Moro lese! 🙂

  3. Det minner meg på at jeg gleder meg til Hobbiten kommer på film! Leeheenge til men..Elsket boken hvertfall 🙂

    Så trist med broren din.. 😦

    1. Samme her også! Minner meg på at jeg må få meg hobitten i boksamlingen min:) hehe. Jeg lånte den på biblioteket for et par år siden.

      Ja, det er alltid trist når man mister noen. Jeg og lillesøsteren min kjente ikke han ettersom han døde før vi kom til verden.men det gjør vondt for det.

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

