om bloggen · om litteratur og bøker

A small step for me..

Da har jeg endelig fått ordnet opp min nye og flunkende bokblogg! Som jeg snakket om her hadde jeg grublet en god stund om jeg skulle ta steget inn i bokbloggerverden. Etter positiv respons fra en god del lesere hoppet jeg rett ut i det og opprettet en enkel og fin blogg på blogspot.com. Ville ha den utenfor wordpress.com for å få forandring. Så nå vil hovedfokus med bøker flyttes over til den bloggen,og litte gran vil forsatt komme i ny og ne her så dere får boktips!

Jeg kommer ikke til å poste hver dag på nye bloggen,men når bokomtaler skal skrives eller annet bokrelatert. Bloggefokuset vil være her på denne bloggen,men skal gi dere bra bokomtaler også!

Virker kanskje mye å ha to blogger,men jeg er positivt innstilt på det. Skriving og blogging er noe jeg liker så jeg tror det kommer til å gå greit! Blogspot.com er en uvant bloggplattform for min del og jeg prøver å bli vant med bloggutforming samt design. Så forøyeblikket er det ganske plain og enkelt design,men gjerne tips hvis dere vet om sider hvor jeg kan få fine bloggbakgrunner for blogspot og annet kult!

Linket

Jeg håper dere vil følge bokbloggen for å få med dere nye bøker,boktips,boktemaer og annet! Vil i tiden fremover ha tips innlegg/samle innlegg med bokomtaler jeg har skrevet og publisert på bokbloggen. Så dere ikke går glipp av noe!

Følg den nye bokbloggens bloglovin her!

Dere må gjerne si fra hvis dere vil gjesteblogge på den (nye) bloggen og vil tipse folk om bøker dere har lest(og som jeg ikke har skrevet om).

Hva synes dere?

Publisert den 18.november 2011 @ 00.06

18 kommentarer om “A small step for me..

  1. grattis med ny blogg:) Eg likar blogspot kjempegodt! håpar du trivest med det;)

    Ellers så har eg sjølv fleire bloggar og eg veit at det ikkje er noko stress. Min regel nr1 ang blogging er : berre gjer det når du har lyst! Og det fungerer kjempegodt sjølom ein har fleire:)
    Kjem aldri til å bli ein bloggar som følar at eg må blogga tri innlegg om dagen, eller unskylder for å ikkje ha blogga på ei stund. Og trivest kjempegodt med det!

    Kos deg med ny blogg! 😀

  2. og viss du lurar på noko med designet, er det berre til å spørre;) eg har putla med blogspot i fire år og vil seie at eg kjennar plattoformen godt:)

  3. Oi, gratulerer så mye! Dette blir spennende 🙂

    // Ja, det er litt omstridt! Leste en artikkel om at mangelen på karbohydrater vil forårsake en slags utmattelse for hjernen, dvs. at jeg selv holder meg så vidt under grensen for hva som er tillatt i forhold til inntak av karbohydrater 🙂 Greit å være på den sikre siden.
    Har uansett trivdes veldig godt med en variant av lavkarbo tidligere, så prøver det igjen nå 🙂

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

