Inspirasjon og tips · om bilder og sånt · om min hverdag

Sun vs Ice

Gårsdagen (onsdag) gikk med på å tusle rundt på senteret i Lillestrøm med Nina m og senere på kvelden så vi på «Footloose«. Skal skrive mer om filmen senere,men jeg var positivt overrasket(Rykket litt dansefoten kan man si.hehe). Jeg har ikke sett originalen,men jeg har veldig lyst å se den nå. Kanskje litt feil rekkefølge,men det får gå. Kort oppsumert hadde jeg en fin onsdag! Litt kaldere en normalt i går,men det er jo november måned vi er i. Så jeg får bare bli vant til at kulden har kommet for å bli.

Torsdagen skal jeg tilbringe et par timer med en god venninne og skravle sammen over en kaffe eller to. Vi har ikke sett hverandre på evigheter og det  blir nok kjempe koselig å få sett henne igjen.

Ellers så vil jeg  tipse dere om et kult fotoredigeringsprogram som er gratis og enkel å bruke. Det var Kari som tipset sine lesere om det,og du kan lese om hvordan du får tilgang til det. Jeg fant ut at det kan lastes ned også! Står ikke med en gang du kommer inn på siden,men nederst eller noe. Det heter Pixr-o-matic!

Redigert i Pixlr-o-matic. Gikk litt amok der,men synes det ble en fin effekt.

Da ville jeg bare ønske alle som titter innom en fin torsdag! Så blogges vi senere!

 

(Ville også ønske følger nr 45 velkommen på bloglovin,koselig å få nye følgere!)

Publisert den 17.november 2011 @ 01.00

17 thoughts on “Sun vs Ice

  1. Så kjekt at filmen falt i smak da og det blir nok koselig å treffe en venninne igjen. 🙂 Håper du har hatt en finfin torsdag så langt og at du får en fin torsdag videre også. 😉

    1. Ja, anbefaler filmen! 🙂 Alltid stas å møte venninner! Særlig når man ikke har sett hverandre på en god stund. Håper din torsdag hittil har vært fin!:)

  2. kult bilde 🙂

    er d verdt å betale for å se footloose?
    jeg er så redd for at den gode dansinga skal forsvinne i et meningsløst plott..
    dessuten er jeg jo så gla i den gamle 🙂
    gleder meg til å lese din mening om filmen 😀

    håper resten av uka blir like ålreit 🙂
    ha en flott kveld Nina 😀

    1. Har værtfall fått inntrykk at man må det.En kollega på den gamle jobben jeg hadde , hun måtte betale for lysbehandling og hun hadde atopisk eksem. har aldri fått tilbud av fastlegen min om lysbehandling heller.

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

