Filmer · om underholdning

Twiday

Enkelte kinoer i landet kan man idag  få med seg de 3 første filmene i Twilight Sagaen + se den nyeste filmen «Twilight: Breaking Dawn part 1». Jeg skal ikke på den,men heller vente til den har hatt premiere! I Usa har ikke så mange filmanmeldere vært så positive i sin omtaler, og det har vært delte meninger om filmen. Men jeg lar ikke filmanmeldere «ødelegge» mitt syn på en film før jeg får sett den. Jeg hører kanskje litt mer på «folket» og hva folk generelt mener.  Selve premiere dagen er den 18.november 2011 og som alle twifan så gleder jeg mye til filmen. Boka likte jeg veldig godt og er veldig spent på filmatiseringen. Ikke alt blir 100% bra når bøker blir til film,og det er en sjelden en gang en film er bedre enn bøkene. Har alle tre filmene som har kommet ut og jeg får vel prøve å ha et lite maraton før jeg ser filmen.

Linket

Tror ikke jeg kommer til å se filmen på selve premiere dagen,men vente et par dager så alt er roet seg ned med «fjortishyling» og generell mas. På de siste tre Twilight kinopremierne  har opplevelsen vært delvis ødelagt pga enkelte folk ikke kan holde seg på normalt lydnivå. Greit å vise litt glede og sånn. Har ikke blitt en «gammel» dame som ikke tåler noe som helst bråk i en kino. Men bråk mener jeg lyder og «tilrop» utenom det som filmen tilsier. F.eks du sitter ikke å ler og klapper under en drama film eller hylgriner under en komedie.

 

Under kommer litt bilde spam  fra den kommende filmen! Alle bilder er hentet fra weheartit.com! Enjoy!

Linket

 

Linket
Linket
Linket

Linket

Tror jeg stopper der før jeg går amok med bilder.

Flere som gleder seg til Breaking Dawn?

 
Publisert den 16.november 2011 @ 00.40

20 thoughts on “Twiday

  1. Jeg gleder meg maks til å se den nye Twilight-filmen. Får nok ikke med meg noen på kino for å se den, men når den kommer ut på DVD er det nok førsteprioritet 🙂

  2. Jeg gleder meg! Jeg skal på førpremieren på Colosseum i natt 😀 Jeg tror det blir gøy. Jeg har også lest bøkene, men jeg pleier ALDRI å sammenligne film og bok. Det er to helt vidt forskjellige fortellermåter. I tillegg kommer Elisabeth Reaser, som spiller Esme i filmen! 😀

    1. Så spennende:) Skulle gjerne ha vært med på førpremieren,men jeg tror ikke at jeg ville ha kommet hjem igjen pga busstilbudene til der jeg bor er dårlig etter midnatt. Men skal få med meg filmen:) gleder meg til å høre hva du mener! Helt enig med deg at bok og film er to ulike forteller måter!

  3. Anmeldere kan være ganske strenge og se ting på en annen måte i forhold til fansen. Jeg synes den forrige var dårlig, men jeg kommer sikkert til å se den nye en gang fordi sikkert. Bare venter til jeg kan leste den ned siden jeg synes hun velger feil fyr:P

  4. GLEDIIIIIIIIIINGS! SICK, jeg er så glad jeg får sett den på fredagen!!!!! Og jeg kommer til å le, gråte og stivne. Jeg er sikker på at det er bra. Man lever seg inn i øyeblikket 😀

  5. Jeg kommer meg jo aldri på kino for å se disse filmene, men jeg satser på dvd-maraton snart 🙂 …har litt vampyrdilla for tida; har nettopp tatt opp tråden med TVD, og ser litt hver dag *lykke* 😀

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

