Inspirasjon og tips · om litteratur og bøker

Bokblogg?

I det siste har en tanke kvernet oppi topplokket mitt. Skal jeg starte en egen bokblogg? Greit,jeg kunne jo bare forsette med bokinnlegg på bloggen.Men har ikke lyst å omvende denne bloggen helt til noe annet enn det er. Dette er mitt fristed hvor jeg kan lufte hverdagslige problemer,tanker,musikk og mye annet med inspirasjon & sukker på.

Hvis jeg skal opprette en blogg i tillegg vil jo ikke denne bli   glemt eller bli brukt mindre tid på, denne vil være i fokus.Men jeg får et annet sted hvor min interesse for bøker for blomstre fritt uten at dere sovner at flommen av bokomtaler,bokønsker og smakebiter. Kanskje ikke vært den store flommen av bokomtaler helt ennå(men  jeg har et par på vent).

Tror ikke det blir alt for mye å sjonglere med to blogger, og skriving er noe jeg liker å gjøre. Så jeg føler det kommer til å bli bra!

Hva synes dere mine kjære lesere? Er det thumbs up eller thumb down?(stem gjerne under)

//alle bilder er linket

Publisert den 15.november 2011 @ 18.00

14 thoughts on “Bokblogg?

    1. Tror jeg heller mot å starte en bokblogg:) Kommer til å snike inn litt bokanbefalinger her på bloggen . men har vært noe jeg har hatt lyst på en stund.

  1. Bokblogg er sikkert spennende, kanskje gøy for deg å ha en slik blogg også, hvor du kan samle alt som handler om bok 🙂 Men du kan jo fortsette å nevne bøker her også, hvis du leser en kjempefin en så kan du f.eks bare nevne den og at du liker den hehe.

    1. hehe, tror jeg kommer til å greie det. Bøker er noe som interesserer meg for og det hadde vært spennende å prøve ut det. Funker det ikke kan jo bare slette det. 🙂

  2. Tilbaketråkk: Footloose |
  3. Tilbaketråkk: A small step for me.. |

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

