om bilder og sånt · om min hverdag

A cold start

Du vet at det er kaldt ute når katten din så vidt går ut av døra for å gå inn igjen. Mandagen kom og gikk som den alltid gjør. Nå er  klokka langt over midnatt, og en ny dag har startet.  Mandagen min bestod å se på flere episoder av «American Horror Story«(les mer om serien her) og lese videre i «Sjiraffens tårer» av Alexander McCall Smith. Det er en av de typiske inne dagene hvor man ofte koser seg med en kopp te eller Nescafe kaffe-

Strikke lysten har nå igjen kommet ,og jeg skal prøve meg på et nytt skjerf etter det forrige strikkeprosjektet ikke gikk så veldig godt. Alle gode ting er tre ikke sant? Nå skal jeg greie å få strikket et skjerf og det er noe med å strikke som jeg synes er litt beroligende. Tankene går over til noe annet og fokuset blir på å ikke miste masker eller lage store mystiske hull i strikketøyet som du ikke vet hvordan du greide å lage.

Tirsdagens planer er åpne og det er greit å ha slike dager hvor ikke noe helt er fastsatt. Håper alle får en fin tirsdag!

Hvordan var din mandag? Har kulden kommet til der du bor?

 

 

Publisert den 15.november 2011 @ 00:33

16 kommentarer om “A cold start

  1. Det begynner å bli kaldt her også nå. Er kjempeglad for at vi fikk unna all gravinga i forrige uke, slik at det nå bare et tøyp og sånt igjen ute her. Da ser det ut til at vi får garasje denne vinteren.. HURRA!!

  2. Huff, ja nå er det kaldt =S Når til og med katten ikke vil ut, DET er tegn på at det er kaldt. Vedder på at pusene mine hjemme hos mamma og pappa heller vil late seg foran peisen enn å ut i kulda.

    Vis gjerne litt bilder av strikkeriene dine da! 😀

    1. Ja,hehe:) Kaldt og guffent! Glatt også! Miley gled på trappen når hun kom full fart i går.
      Skal vise litt bilder etterhvert som jeg kommer i gang! hehe, har maaange uferdig prosjekter. Men denne gangen skal jeg søren meg greie det!

  3. Ntåå søte pusekatten!
    Min vil utrolig nok fortsatt ut, men det har nok noe å gjøre med at huseierne har satt opp fuglehus som hun ligger og følger med på, hehe.

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

