Bildeprosjekt(-er) · om bilder og sånt · Reise og Livsstil

Ukens bilde #46

Uke 46

Er fremdeles på min mimre tur tilbake til studiereisen min som gikk til Hellas  i 2010. Har publisert et lignende bilde fra en annen vinkel av borgen som ligger ut i innsjøen/havet(litt usikker på hva jeg kan kalle den type vann). Værtfall det er i Nafplion dette bilde er tatt i,på en av våres overnattingsturer.

Savner Hellas og jeg håper at jeg får muligheten til å reise tilbake når lommeboka har lagt på seg litt og ting roer seg ned i Hellas(Les: Athen+økonomi=uro).

Ønsker alle en fin uke!

21 thoughts on “Ukens bilde #46

    1. Ja, ser litt skummelt ut der. Men var visst en gammel borg eller noe som har blitt omgjort til et hotell. Jobbsøkingen går ikke så bra med,vært litt på latsiden.men skal se å få igang det igjen.

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

