Inspirasjon og tips · om musikk

Alle snakker sant

De som så på «Senkveld» fredagen som var fikk med seg at Lillebjørn Nilsen og hans datter Siri Nilsen var gjester. Hun har gitt ut sin andre CD «Alle snakker sant», og på «Senkveld» så fikk vi høre tittellåten «Alle Snakker Sant». Forut for dette hadde jeg ikke hørt noe av henne,men jeg skal sannelig høre mer. «Alle snakker sant» er godt plantet på Ipoden min og kan fåes kjøpt både på Itunes(kr 9 ) Albumet finnes på Spotify og Wimp.

Jeg så etter mp3 låten på Platekampaniet.no hvor jeg kjøpte låten,men når jeg søker på det nå finnes ikke låten der. Fikk tips at her kan man finne låten «Alle snakker sant» på mp3 (Platekompaniet). Koster kr 8!

Platen hennes er satt opp på min ønskeliste til jul!

Linket

Sjekk ut bloggen hennes her!

Håper alle får en fin søndag!

Follow me on SpotifyTIPS:
Har du lyst å få Spotify Free? Sjekk ut hvordan du kan få det her! Merk at det er begrenset antall ganger du kan spille hver enkelt sang samt rundt 10 timer gratis spille tid. Men hvis du er den som ikke hører på så mye musikk konstant på pcen(mer en mp3 eller Ipod person) så funker det greit! Greit for  å sjekke ut nye artister og lage & dele dine spille lister!

Publisert den 13.november 2011 @ 13.34

24 thoughts on “Alle snakker sant

  1. Så fint det nye bloggutseende ditt var 🙂 Jeg falt veldig for framførelsen til Siri og faren på Senkveld, synes den var kjempefin. Hun hadde en veldig behagelig stemme! Så lurer på om jeg også skal ønske meg albumet til jul 🙂

    1. Tusen takk 🙂 Koselig at du likte designet! Er litt vingle per på design osv. hehe. Men fikk endelig bestemt meg:
      Jeg falt også somsagt for fremførelsen til familien Nilsen. Var noe spesielt når de spilte sammen. Jeg har satt den opp på ønskeliste til jul allerede,men har veeeldig lyst å kjøpe hele albumet nå. hehe

  2. Har hørt noen sanger av henne før 🙂 så henne første gang i forbindelse med en 17. mai sending, hvor hun sang en 17. mai sang 🙂 Veldig fin stemme, men ikke heelt min type musikk sånn ellers, tror jeg 🙂

    1. Hun har en spesiell og fin stemme:) Hører vanligvis ikke på så mye norsk musikk. Eller for å omformulere meg,så hører jeg ikke på sanger skrevet på norsk. Men har begynt å like det mer og mer:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

