om min hverdag · om nyheter

Skal vi danse finalen 2011

I dag 12.november  kl. 19.30 på TV2,er det duket for finale i «Skal vi danse» 2011, og årets finalister er Atle Pettersen & Kari Traa. Idag blir vel jeg benket foran tvskjermen for å heier frem Atle. Har blitt bitt av «Atle-basillen» og «hjernevasket» av venninnen min Nina M ettersom hun er fan av hans musikk og man kan vel si også han. Han er en kjekk kar og jeg er overrasket at ingen har kapret han ennå. Hadde ikke sagt nei takk til en date med han for å si det sånn!

Foto: Bjørgli & Bergersen/TV 2 (linket)

Jeg holder selvsagt en «knapp» på Atle og håper han vinner. Han har visst seg for å være en god danser gjennom årets «Skal vi danse». Jeg er jo ingen ekspert på dans,men det jeg ser synes jeg er bra!

Så mine lørdagsplaner blir somsagt glo på «Skal vi danse» og spise taco! God sammensetning må jeg si!

Fra en gratis konsert han holdt på Jessheim tidligere i år.

Ser du på «Skal vi danse»? Hvem håper du vinner i år?

Uptdate: Atle Pettersen vant «skal vi danse» 2011!

Publisert den 12.november 2011 @ 17.00

17 kommentarer om “Skal vi danse finalen 2011

  1. Tilbaketråkk: Go pink |
    1. samme her også! Han visste seg å være kjempe flink danser og han har visst en jevn utvikling. Jeg stemte på han tre ganger også.hehe! Når han og Marianne danset til «Black Pearl» så fikk jeg frysninger og litt tårer i øyene. Elsker den theme sangen der og POTC filmene!

  2. Yay!!! Var jo som sagt i Bergen da finalen gikk på TV, og så ikke på det. Men da jeg kom hjem til hotellet sent,sent på natt kunne jeg ikke dy meg og måtte bare sjekke om han vant!! Så finalen på søndag, og det var jo rett og slett magisk! Den siste dansen var så fantastisk, følte jeg satt å så på en film, dansen hadde virkelig en historie. Og glad for han ikke ble en evig toer :p

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

