om bloggen

Go pink

Jeg har gjort det igjen og som de fleste merker har jeg endret designet igjen.Men falt for dette designet når jeg så den på nyankommende designene. Jeg elsker å pusle med design og lage headere, så jeg liker å få testet ut ulike. Jeg greier aldri bli helt 100% fornøyd med tanke på design generelt. Dere for bare ha meg unnskyldt og «bear with me now». Fra nå skal jeg ikke endre noe design før neste år.

Dette designet kan fåes i blå og den fargen dere ser designet nå. Headeren skal jeg få fikset,hvis ikke noen av dere flinke lesere vil lage noe headere?

Stikk innom dette innlegg her for å tippe hvem som vinner «Skal vi danse» i år, jeg håper på at Atle Pettersen stikker av med seieren. Hvem tror du?

Som vanlig viser jeg DESIGNET FØR:

DESIGNET NÅ:

På det forrige designet irriterte jeg meg litt over at jeg ikke kunne laste opp bildene i større format. Dette designet kan laste opp i 650 X 340 ca. Hvis jeg ikke husker feil,og det forrige var så vidt 400 i bredden på bildene. Så dette designet passer bra hvis du vil vise frem bildene dine.

Håper alle får en fin lørdagskveld!

 

Publisert den 12.november 2011 @ 17.36

15 kommentarer om “Go pink

  1. Det ble kjempefint!! Har faktisk ikke nevnt det, men har opprettet en wordpress blogg, men er lenge før den blir ferdig, skal overføre noen (alt for mange) innlegg. Men designet jeg har endt opp med foreløpig er så lite, så å bytte til denne frister!

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

