om bilder og sånt · om min hverdag · om mine følelser og tanker

Hemmeligheten bak lykke er å ha noe å gjøre.

Linket

Sitatet ovenfor er fra John Burroughs og er hentet fra ordtak.no Fredagen er her og helgen har så vidt startet. Jeg har ikke de aller største helge planene,men skal prøve å få noe å gjøre så jeg ikke blir sittende å sture.

Linket

Fredagen består selvsagt av gullrekka på tvkassen og den består av «Idol» og «Senkveld» for min del. Fredagen tilsier at nye episoder av både «Vampire Diaries» og «The Secret Circle» er å finne både online og til å laste ned.

Linket

Lørdagen er ganske åpen for min del og jeg håper egentlig på godt vær så jeg kan få kommet meg ut litt. Jeg har også begynt å lese den andre boken fra Gunnhild Corwin (Etter dansen). Som er andre boken etter «Idas dans»( en bok jeg anbefaler alle å lese!). Så jeg blir vel ferdig med den iløpet av helgen,og det vanker også en bokomtale av «The Help» av Kathryn Stockett som jeg ble ferdig med i går ,iløpet av helgen eller neste uke.

Søndagen er det «Farsdag» og her hjemme skal vi ikke gjøre store greiene ut av det.  Vi hjemme føler det er mer en «butikkskapt» dag enn noe annet. Vi feiret mer det før,men i det siste årene har det blitt mindre feiring. Men vi har bare kost oss istedenfor å bruke hundrevis av kroner på gaver. Men denne søndagen blir det til at broren min kommer over med sin familie og det blir litt kaker & annet.

Linket

Blir nok en koselig helg uansett og jeg håper alle får en kjempe fin helg!

Publisert den 11.november 2011 @ 15.01
21 thoughts on “Hemmeligheten bak lykke er å ha noe å gjøre.

  1. Det første sitatet er helt sant, og regner med det henviser til kjedelige arbeidsløse dager :p Hjelper med jobb, hvilken som helst jobb også :p Og vi har heller aldri gjort noe ut av farsdag/morsdag, tror kanskje feiringa varte til jeg var fire :p

  2. Jeg har ikke hatt tid til å sitte hjemme å «sture» på lenge! Men jeg må vel se litt Nytt på nytt i dag, er ei stund siden jeg fikk med meg nyheter… og VD snakka jeg om i dag!! 😀 GOD HELG 😀

  3. Det er godt med helg. Men jeg har jobba i dag, og skal jobbe 9 timer i morra. Søndag må jeg begynne på en pedagogikk oppgave, så det blir ikke mye avslapping her i gården….puh….

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

