Tvserieanbefalinger · Tvserier

Tvserie: American Horror Story

Tvkanal: I Usa sendes serien på FX og i Norge har første sesong av denne serien premiere den 10.november på FOX CRIME(betalingskanal). Fox Crime sender American Horror Story hver torsdag kl. 23:00, rett etter nye episoder av The Walking Dead sesong 2. Fox Crime finner du i grunnpakkene til Canal Digital, RiksTV og Altibox.
Serieskapere:Ryan Murphy, Brad Falchuk
Sjanger:Skrekk/Drama/Mysterie
Skuespillere:Connie Britton, Dylan McDermott and Taissa Farmiga
Antall sesonger: 1 (men har blitt fornyet til sesong 2)
Hjemmeside(-r): Imdb.com/ FX sin side

PROMO

Om serien:

En familie på tre flytter fra Bosten til Los Angeles for å forsone seg med problemer fra fortiden. De flytter så inn et ombygget villa uten å være klar over at det er hjemmesøkt.

Som jeg nevnte i går  skulle jeg og min gode venninne Nina m på en førvisning av en ny tvserie som skal ha premiere på FOX CRIME den kommende torsdag(1o.november). Vi skulle se sesongpremieren på «American Horror Story» på Gimle Kino . American Horror Story er en  relativ ny serie som slo  ann godt  i USA når den hadde premiere for en måned siden. Da så 3,2 millioner amerikanere på premieren av serien, og som jeg har nevnt innledningsvis så har den blitt fornyet til sesong 2 allerede nå.

Lite håndjern nøkkelknipe/veske pynt som vi fikk når vi kom på visningen..

Jeg hadde ikke hørt så mye om serien før,men så bare promoen før jeg dro avgårde til Oslo. Etter sesongpremieren var ferdig satt jeg igjen veldig nysjerrig og spent på hva som ville skje  i neste episode, og videre i serien.

Kan vel også si at serien på en måte er litt «weird» og snodig til tider,men det er det som gir det den lille ekstra. Har hele dag prøvd å finne en lignende serie å sammeligne den med,men har ikke kommet på noe som helst. Jeg er ganske spent å se hvordan serien utvikler seg,og jeg kommer nok til følge serien videre!

Jeg føler jeg må se et par episoder for å gi den helvurdering,men det ser lovende ut! Den falt værtfall i smak hos meg! Denne serien vil jeg si passer for de som liker skrekkfilmer,spenning,drama,overnaturlige ting og spennende plott.

Hmm,synes jeg har sett det skumle monstret (foran) i en eller annen film..

Er dette en tvserie du vil sjekke ut?

Kilde: Alle bildene er linket til kilde // informsjon om tvserien: imdb.com

Publisert den 9.november 2011 @ 01.36
19 thoughts on “Tvserie: American Horror Story

  1. Kom på at den scenen fra det siste bildet, med mye lys blinking og skumle skapninger minnet meg utrolig mye om Halloween Horror Nights i Universal Studios, hvor det i noen uker blir satt opp skumle hus med forskjellige temaer. Og det var definitivt noen av husene som var som å være inne i den scenen!

  2. Sv; Sv; Hehe, tror nok jeg må gjøre det samme!

    // Ja, den var så søt! ❤

    // Haha, russefering-episodene er jo de morsomste :p

    // Ja, den så litt rar ut, og ikke akkurat sånn jeg ser for meg spøkelser.

    // Jepp, fikk til noen bilder i alle fall 😉

    // Den er i alle fall til å anbefale 🙂

    // Ja, de er gøy å fylle ut 🙂

    // Hun virker helt i form nå 😀

    Føler jeg aldri rekker å sjekke ut alle de forskjellige neglelakkene!

  3. Hei!
    Fox Crime sender American Horror Story hver torsdag kl. 23:00, rett etter nye episoder av The Walking Dead sesong 2. Fox Crime finner du i grunnpakkene til Canal Digital, RiksTV og Altibox.

  4. Tilbaketråkk: A cold start |
  5. Tilbaketråkk: November 2011 |

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

