om min hverdag · På godt & Vondt...

Tåkedagen

Onsdagen startet som en fin solfylt november dag,men det ble sånn som bildet ovenfor. Det er godt å være inne med en god bok eller bla gjennom det nyeste nummeret av «Det nye». Onsdagsplanene er ikke de største akkurat,men skal søke videre på jobber. Har fått oppdatert CV min litt og fått den seende grei ut!

Blir ikke noe jobbing heller på Tanum heller ettersom den ledige stillingen ble besatt internt. Så det var litt nedtur ettersom jeg hadde håpet på at jeg skulle få den bokhandler jobben. Har ikke vært 100% jobbsøking for min del,men skal begynne å trappe opp nå. Har lyst å finne en jobb som jeg liker og kan trives i.

Håper alle får en fin onsdag! Mine andre onsdagsplaner er å se den nyeste episoden av Gossip Girl og lese ferdig «The Help» av Kathryn Stockett.

Publisert den 9.november 2011 @ 16.46
23 thoughts on “Tåkedagen

  1. Det er alltid skuffende når man ikke får jobber man ønsker seg, jeg kan nok tenke meg at en jobb som involverer bøker passer bra for deg 🙂 Lykke til videre med søkingen! Håper du hadde en fin onsdag!

  2. Nydelig bilde! Synes det er så vakkert, spesielt og trolsk ute når det er tåke:D Helt spesiell stemning med det. Og Charlotte Thorstvedt på forsiden av DN – fy søren så pen den jenten er!!

  3. Det er ikke så ofte at CVn blir lest så grundig. De ser mye mer på personlighet og kroppsspråk. Så neste gang du går inn for å levere en søknad så er det bare å passe på å smile og vise at du ikke syns jobbing er kjipt. 🙂 Kan ikke si hvor mange søknader vi kastet (i min gamle jobb) uten å ha åpnet og lest pga måten de ble levert på.

    1. Nei, er ikke alltid det. Men skal prøve å få levert personlig også søknader. Ringe også, da er det kanskje lettere for de som har med det å gjøre å huske meg. Litt sånn » ja,dette var hun som ringte..». Men får bare prøve videre:)

  4. Synd med den Tanum jobben. Men du får bare stå på videre, gå innom alle steder du kan tenke deg med cv. Ring og hør med bekjente om de vet om noe. Til slutt så får du deg en jobb 🙂

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

