om underholdning · Tvserier

American Horror Story

Her om dagen fikk jeg koselig mail fra Mona som er bloggeren bak «Seriefreak.org«. Jeg hadde deltatt på en konkurranse i forrige hvor jeg kunne vinne 2 billetter til en ekslusiv førpremiere for «American Horror Story» før den igjen har tvpremiere på «FOX CRIME»(en betalingskanal). Jeg var en av 5 heldigve vinnere !

Har hørt om serien,men ettersom jeg har mange serier å holde «øye» med på,så har jeg satt den på «må sjekke ut liste»til en senere anledning.

Så idag skal jeg dra med meg Nina m på førpremieren og sjekke ut tvserien. Jeg kunne jo sjekke den online og se serien,men jeg har holdt meg unna det.

«TV-serien American Horror Story,  hadde premiere på FX i USA den 5. oktober, og hadde hele 3,2 millioner seere. Serien er dermed kanalens beste premiere gjennom tidene (målgruppe alder 18-49).»[kilde]

 

Hva handler serien om?

A family of three move from Boston to Los Angeles as a means of reconciling their past anguish. They move to a restored mansion, unaware that the home is haunted.[kilde]

En av serieskaperne er Ryan Murphy som også har stått bak serier som «Glee» og «Nip/Tuck». Elsker Glee så jeg er ganske spent å se hvordan «American Horror Story» er. Serien har også blitt fornyet og det vil bli en sesong 2 av den også!

Dylan McDermott (Dark Blue/The Pratice) spiller i "American Horror Story"(bilde er linket)

 

Håper vi greier å finne frem til Gimle Kino,men har sjekket hr.google view og det skal være greit å finne frem.

Ønsker alle en fin tirsdag!

 

Publisert den 8.november 2011 @ 11.30

28 thoughts on “American Horror Story

  1. Sv: Du bør virkelig lese Gunnar Staalesens bøker om Varg Veum. Lettlest, spennende og veldig bra 😀 Man bør jo lese den i rekkefølge, men ikke krise… 🙂 Man henger godt med uansett 😉

  2. Har hittil kun sett første episoden, men jeg likte den skikkelig godt. Det er sjeldent en serie klarer å skape slik stemning som jeg synes den gjorde, og jeg gleder meg til å se flere:)

  3. Tilbaketråkk: November 2011 |

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

