om underholdning · Tvserier

Alt for Norge #2 | Vinner

Den 2 sesongen av «Alt for Norge» som gikk på TVNORGE inntil i går har vært den eneste jeg virkelig har fulgt med på og jeg var kjempe glad for at én av favorittene mine vant.

Årets deltagere på "Alt for Norge" (linket)

I går var det duket for finalen og etter flere delkonkurranser iløpet av gårsdagens episode stod det mellom Britta og Matti. Den som stakk av gårde med seieren denne sesongen var Matti Rowe!  Han var en av mine favoritter fra begynnelsen og han er ikke verst å se på heller.

Matti Rowe vant årets "Alt for Norge" og fikk møte sin norske slekt (linket til artikkel)

Håper det kommer en ny sesong av programmet! Synes det er kjempe morsomt og underholdende program,men også ganske fint for at deltagerne får vite litt mer om sin familie og slekt.

I år fikk de som gikk ut av  etter hver episode en slektsbok med seg der det stod alt kontakt informasjon til nålevende familie og masse annet fint informasjon.

Hele sesong 2 av serien kan sees på nett tv her for de som vil se det(selvom vinneren er kåret og avslørt).  Sesong 1 fulgte jeg egentlig ikke så nøye på og vet faktisk ikke hvem som vant der. Men for de nysjerrige av dere kan dere se hele sesong 1 her!

 

Hvem var din favoritt iløpet av årets «Alt for Norge»?

 

//bildene er linket!

 

Publisert den 7.november 2011 @ 10:30
19 thoughts on “Alt for Norge #2 | Vinner

  1. Haha, for en gjeng 😉 Har sett det en sjelden gang, men er for lite strukturert til å være flink til å følge med på tv-program ;/

    // Takk for det, Nina 🙂 Roggbif står for fargene i regnbuen (rød, oransje, gul, grønn, blå, indigo og fiolett) 😉
    Hehe, vet – det blir fort litt uvant! Men det ble veldig fint 🙂

    1. hehe:P I år var det en morsom og sammensatt gjeng! Men anbefaler å sjekke dette ut på nett tv!:) Morsomt program også!

      //bare hyggelig! Da vet jeg hva roggbif står for, tror jeg har hørt det iløpet av kunst og håndtverktimene ,men har nok bare glemt det.

  2. Det må være sååååå sykt å få vite hvor slekta har blitt av! jeg så dette i fjor, og hooooy så vi lo! Men nå ser jeg ikke på noen som helst slags tv-serie…. hm

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

