om min hverdag

The first weekend in November

Som sikkert dere fleste har fått med dere nå skal jeg idag(lørdag) til Oslo en liten tur for å se «Svanesjøen» som er satt opp på den Norske Operaen i Bjørvika. Blir nok en kjempe spennende opplevelse ettersom det er den aller første gangen jeg ser et ballettstykke.  Blir en tidlig start på dagen ettersom jeg må ta en nokså tidlig buss for å komme til Oslo. Busstilbudet i Gjerdrum er ikke akkurat toppers i helgene og bussene går annen hver time.

Før forestillingen skal vi på innføring i verket eller om stykket. Hvis man ikke vet noe om selve handlingen/plottet i ballettstykket kommer man nok til å sitte der som en spørsmålstegn eller sovne etter første akten.

Lest meg litt opp på selve historien,men sikkert kjekt å få litt mer informasjon før selve forestillingen begynner. Etter forestilingen blir det nok en matbit,før jeg setter meg på bussen hjemover.

Søndagen er en åpen dag for min del,og jeg har planer om å slappe av,lese videre «The Help» av Kathryn Stockett og ta igjen det tapte med Vampire Diaries samt andre tvserier jeg ikke har rukket å se.

//linket

Søndagen er også «allehelgens» dag og det er dagen for å minnes de som har gått bort og tenne et lys(legge ned krans eller blomster» på graven. Så vi skal nok på gravlund å legge ned noe hos Terje.)

 

Håper alle får en fin helg!

 

 

 

19 thoughts on “The first weekend in November

    1. Takk Karoline!:) Koselig å høre! Litt uvant for min del,men hadde lyst å prøve noe nytt. Kan jo ikke endre noe særlig på designet pga jeg ikke har mitt eget domene.
      Jeg ble bitt av ballett basillen i dag altså, har lyst å se svanesjøen igjen!:) hehe. Men får prøve ulike balletter!

  1. Tilbaketråkk: Ballett «

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

