om min hverdag

Some Family time

Onsdagen blir en pcfri dag for min del,og jeg velger å publisere dette innlegget nå ettersom jeg mest sannsynligvis ikke er å finne foran pcen mesteparten av dagen. Nevøen til meg og min søster kommer over på et overnattingsbesøk,så vi har litt planer for dagen. Er ikke så ofte vi får se ham ettersom han er en flink skolegutt og at de bor ikke lenger 25 minutter,men 50 minutter unna. Så nå håper jeg på en høstdag med oppholdsvær så vi kan være litt ute også.

Skal prøve å skrape sammen et musikktips innlegget enten idag eller i morgen. Så dere får noe å lese og ikke minst høre på mens jeg borte fra pcen.

Jeg håper alle får en fin onsdag! Nå er det tide å legge seg snart,greit å få litt søvn på øynene når en gutt på 6 år kommer på besøk.hehe

Hva er deres onsdagsplaner?

Publisert den 2.nov 2011 @ 00:47
34 thoughts on “Some Family time

  1. Det er fint med datafriedager.

    Ja, ting tar tid! Tenker det går en time og to i dag også, til rydding. Men det er da ingenting i forhold til alle timene jeg brukte i går. Stod opp rundt 7, kom hjem fra uni 11 timer senere, så holdt jeg det gående til fem over 12. Først da kunne jeg endelig sette meg ned og være fornøyd med dagens innsats.

    1. Det er det vettu!:) Greit å få litt avbrekk!

      Kjenner meg igjen at det kan gå lange timer på universitetet! Deilig å få kommet hjem og senket skuldrene litt!

  2. koselig med kvalitetstid sammen med nevøren.
    Jeg har ingen nevø, men 2 søte nieser på snart 3 og 7 år:)

    Mine planer er å jobbe til kl.19, så blir det avslapping og tv titting.

  3. Håper dere får det koselig, selvom det er dårlig vær i dag!

    Sv; Hehe, det er smart! Og ja, jeg har i alle fall en del bilder der i tilfelle PCen kræsjer :p (Må få meg ekstern harddisk!!)

    // Har enda ikke prøvd OPI eller Nubar. Hehe, internett generelt er farlig med penger på kontoen, husker aldri å sette over pengene mine på sparekontoen, så det går dårlig for min del.

    // Da var i alle fall innlegget mitt nyttig! 😉

    // Jepp, prøvde meg på litt Halloween tema 😛

  4. Så koselig da! Dere får kose dere masse! Onsdag ja, onsdag er quizdag:) Nå har jeg allerede trent før middag, så er det kveite, deretter i baren utenfor jobb på quizkveld:)

  5. Jepp, det var liksom ikke en type sexy dans heller, bare satt og tok seg selv i skrittet eller gjorde en eller annen form for sexstillinger i begynnelsen av konserten. Smakløst, egentlig.

    1. Såpass:) hehe, er ikke noe særlig. Var visst en jente rihanna dro opp på scenen fra publikum,og så begynte hun å «jokke» på henne og så måtte hun jenta ta rihanna på brystene. Kanskje ikke den beste opplevelsen. hehe

  6. Haha, ja, det var en lapdance under Skin eller noe.. Det varte i typ 5 sekunder så var ikke store greia. Men tror de plukket ut noen som ville på scenen 🙂 Er jo sikkert morsomt for publikum.

    Vet at Britney har lapdance på sin turne men den er ikke vulgær på noen måte, egentlig. De bare fester fast en mannlig gjest med håndhjern på en stol, putter på ham litt fjær, så blir hun løftet på skuldrene for et par sekunder og ferdig med det. :p

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

