Bildeprosjekt(-er) · om bilder og sånt

Ukens bilde #44

Dette bildet tok jeg faktisk med et mobilkamera. Min gamle mobil og her er jeg på danskebåten på vei hjem igjen etter å vært i København med mine foreldre. Det er over 4 år siden sist jeg var i Danmark,og jeg savner å tusle litt rundt i Københavns gater. Selvom det var bare for et par timer.

Så har jeg vel en ting for å ta bilder av fugler. Synes de er fine uansett hvilken type det er. Det er kanskje noe de på en måte symboliserer. Frihet; friheten til å dra hvor som helst.

Publisert den 1.november 2011 @ 13.30

10 thoughts on “Ukens bilde #44

  1. Dette var et stilig bilde!! JEg har også tatt en del bilder med mobilen, for det er jo ikke alltid det har med kvaliteten å gjøre 😀

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

