om bloggen · om min hverdag · Oppsummeringer

Oktober 2011

November måned er kommet for å bli og det er på tide å mimre litt bak til oktober måned. Vært en måned med mye fint og ting har gått både opp & ned for min egen del.

Litteratur

Trodde jeg hadde lest litt mer en bare 1 bok i oktober måned. Virkelig vært en treig lesemåned for min del. Men skal prøve å få lest enda mer i november måned,og har organisert bokhylla etter «Ulest/Lest». Så jeg kan holde oversikt over hva jeg har lest og ikke.

Denne måned har jeg lest «Heksen og humanisten» av Nils Gilje og er en bok som omhandler en hekseprosess på 1500 tallets Bergen. Les mer om min mening om boka her!

Kinomåneden


Oktober måned kom jeg meg på kino å fikk sett filmene «Friends with Benefits» og «Barnepiken«. To filmer jeg anbefaler! Leser for øyeblikket boken som filmen «Barnepiken» er basert på. Les min mening om «Friends with Benefits» her og «Barnepiken» her!

Månedens Tvserier

Denne måneden har jeg fått meg noen nye tvserier på glo på, ikke at jeg har lite tvserier å følge med på fra før av heller. Men månedens nye tvserie var  «Pan Am» som går på TV3 torsdager 21.00 fremover. Sesongpremieren var i forrige uke og jeg likte det jeg så! En serie jeg kommer til å følge med videre på.

Annet så har jeg blitt hektet på MTV tvserien «Awkward» og var glad for at «The Walking dead» vises på TVNORGE fremover på søndager. Jeg har sett den første sesongen fra før av,men jeg har ikke noe mot å se den om igjen. Sesong to av The Walking Dead går i USA for tiden og den er spennende som bare det.

Vampire Diaries sesong 3 har visst seg til å bare bli bedre og bedre for hver episode. Med nye plot og uventede vendinger så kommer denne sesongen til å være en av de bedre! De to andre var jo brae de også,men serieskaperne har vært flinke til å heve nivået litt for hver sesong.

Vixen Blogaward 2011

Er vanligvis ikke så opptatt av hele Vixen Blogawards,men i år har jeg fått en del fine blogger som jeg følger fast og jeg har allerede nominert 1. Vet ikke hvor mange man kan nominere,men det finnes ulike kategorier! Stikk innom her for lese mer og nominere din favorittblogg!

Oktober i stikkordsformat: dårlig vær,messejobbing, bursdagsfeiring for nevø,føflekkfjerning,tvserier,høstvær,bøker,kino.

 

Håper alle har hatt en fin oktober måned!

 

Publisert den 1.november 2011 @ 17.08

 

 

19 thoughts on “Oktober 2011

  1. høres og ser ut som en fin måned:) min oktober har også vært bra, men bestått av mye jobbing og lite fri egentlig, men har vært veldig fin når jeg har vært hjemme:)
    Håper November også blir en flott flott måned:) hmmm,kanskje jeg skal ta meg en tur på vixen.

  2. Har aldri følt meg på Vixen blog awards heller, for det er jo kun de samme type bloggene som blir nominert. Kunne vært litt variert av type bloggere synes jeg

    Sv; Hehe, ditto 😛

    // Og han er jo fortsatt like fin!

    // Ja, den var det 🙂

  3. Oktober forsvant på et blunk…jeg synes det har vært mest skoe og praksis for min del. Har vel nesten vært i praksis hele måneden og vært mye syk. Så lesing og kino har det blitt lite av. Og framover blir det mye eksamenslesing…huff, gruer meg 😦

    1. Ja, oktober fløy forbi ja!:) Tiden går fort når man er student og jobber ved siden av. Er ikke alltid man har tid til alt. Lykke til masse med eksamenslesing!

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

