om bilder og sånt · om min hverdag

As free as my hair #2

Da fikk jeg endelig klippet meg takket være min snille søster Marita. Klippen var jo ikke helt gratis heller(bare jeg som trodde det.hehe). Men jeg fikk klippet av en hel del som var slitt og fikk det i en lengde jeg ville ha.

Har knipset bildet av nye hårsveisen,men jeg hadde ikke fått dusjet når jeg klipte håret mitt så det ser ikke så veldig «wow» ut for å si det på den måten. Men det var deilig å få kvitt det lange og livløse håret jeg hadde. Generelt har jeg veldlig fett og livløs hår,og er stadig på jakt etter shampoo som ikke gjør håret mitt fett eller tynger det. Men har ikke lyst å svi av 200-300 kr på en frisørshampoo heller. Værtfall ikke ennå.

Men må ha et «Before» bilde:

hele håret vises ikke på bildet ovenfor,men var ca 2-3 cm lengere en det på bildet.

Så «etter» bilde:

Bilde var litt uklart,men  man ser litt av hårsveisen!Tror det ble en «lang» bob, er litt kortere bak en foran(men det synes ikke helt på bildet).

Kan senere prøve å få ta bilde senere når kameraet mitt er litt venner med meg igjen! Men er somsagt fornøyd med resultatet! Er litt uvant å ha så kort hår igjen,men blir nok vant til det!

Håper alle får en fin Halloween kveld! Vært en haug med unger på døra,så nå har jeg endelig fått satt meg i ro etter å flydd frem og tilbake X antall ganger.

Publisert 31.okt 2011 @ 19.26

25 thoughts on “As free as my hair #2

  1. Fett hår er en uting. Jeg har hatt det i alle år, og har det fremdeles. Det ble litt bedre etter fødselen. Trodde jeg. Men så ble det mer og mer fett igjen ettehvert. Noe som har hjulpet meg litt er å farge det..Det positive med å ha fett hår, er at da har man kanskje generelt fet hud, og man får ikke fullt så mye rynker som jevnaldrende etterhvert 😀 Skulle sett hvordan det så ut bak, men det ser fint ut forfra 🙂

    1. Ja, det er det! hehe, har prøvd mange ulike shampoo.Så jeg får prøve meg på en «dyr» en gang for å sjekke hvordan det er. hehe. Har farget mye håret før,men fått tips om å gjøre det hos frisøren pga da får man gjort det ordentlig. Kan prøve å få tatt en bilde av håret mitt bakfra en gang!

  2. Det var en fin lengde 🙂 Hvis du bestiller på nett kan du få mange bra frisørshampooer til en billigere penge, eller så kan du kjøpe de som er bittelitt dyrere på butikken, noen av dem er faktisk utrolig bra.

  3. Det ble fint;).. nå trodde jeg nesten det var søstra di som klippet deg:p.. hehe.. oh, mitt hår er og oljete.. også finnes det nesten «ingen» hårshampoo i Norge for oljete hår.. når jeg er i utlandet så pleier jeg å ta med hjem et par:p.. også blir det ikke så dyrt heller..
    SV: ja, jeg så det.. jeg fikk ikke sett på de hele episodene på MTV:(.. så jeg lastet dem ned!! jeg er HELT HEKTA:p.. hahaha!! Jeg så alle 9 episoder igår, også så jeg resten idag.. jeg greier nesten ikke vente til sesong 2 :p.. JEG MÅ HA DET NÅ!! hahaha:p

    1. hehe, takk!:) ja, kunne tolkes som det ser jeg!:) hehe, men nei. det var en venninne av marita! Håret mitt blir fort fett,og jeg tror jeg trenger noe som hindrer at det blir det fort.

      //hehe, bra at du likte awkward da. Ble hektet jeg også! Så er episodene er bare 20 minutter også! hehe

  4. Se der ja, ble litt oppfriskning=) Jeg tror du ville kledd skrålugg jeg da! Verdens beste følelse er når man nettopp har vært hos frisøren, føler seg ekstra fresh og lukter ekstra godt (hvis man ikke er veldig misfornøyd da seff), men jeg liker ikke å være med frisøren. Grusomt å sitte å se i det speilt:P Hadde trengt en gjennomklipp jeg også snart nå

    1. Takk Malas! Jeg er litt sånn , så lenge panneluggen er bort fra øyene mine type. Så skrå lugg er kanskje noe jeg burde vurdere!:) takk for tips! Idag kom frisøren (som er en venninne av søsteren min) hjem til oss. Så det ble ikke helt den frisørsalongfeelingen,men kjempe koselig at hun kunne komme hjem å klippe:)

  5. Gratulerer med ny klipp! Det som funker er å kjøpe tørrshampoo, da ser ikke håret fettete ut hvis du føler det:) Deiig med kort hår ja, enig selv om det er uvant:)

  6. Ah, jeg ser tyngden er borte, så jeg kjenner den følelsen! Selv bruker jeg baby shampoo, som er BILLIG og som fungerer greitt for min del ;D

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

